Sposoby na zaangażowanie klienta
Docieraj do klientów wieloma kanałami – poprzez email, SMS-y, czaty i wiele więcej.
Docieraj do klientów wieloma kanałami – poprzez email, SMS-y, czaty i wiele więcej.
dzięki pop-upom, powiadomieniom web push i czatom na żywo.
przy pomocy email marketingu
i autoresponderów dopasowanych do etapu lejka.
dzięki kampaniom marketing automation wykorzystującym segmentację opartą na danych.
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci, aby żadne z Was nie przegapiło żadnej okazji. Prowadź kampanie wielokanałowe przy pomocy jednej platformy, która ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz.
Bądź w kontakcie z odbiorcami:
31,14%
Wysyłaj emaile, powiadomienia web push lub SMS-y na podstawie zachowania klienta i danych. Pielęgnuj relacje, pozyskuj nowych klientów i utrzymuj już istniejących, dzięki cyklom automation i spersonalizowanym treściom.
Zaawansowana segmentacja pozwala na grupowanie odbiorców w segmenty o wspólnych cechach. Możesz uporządkować listy na podstawie scoringu i tagów, aby dotrzeć do wybranych grup.
Wykorzystaj dane o zachowaniu i zaangażowaniu klientów oraz historię ich zakupów, aby tworzyć bardziej precyzyjne i absorbujące kampanie.
Twórz zautomatyzowane sekwencje emaili, aby wzbogacić doświadczenia klientów i zwiększyć konwersje.
Autorespondery pozwalają Ci natychmiast powitać nowych subskrybentów spersonalizowaną wiadomością i pielęgnować relacje z odbiorcami dzięki emailom wysyłanym przy określonych zdarzeniach.
Upewnij się, że odwiedzający nie przegapią aktualizacji i ofert, dzięki przyciągającym uwagę pop-upom, bannerom i paskom.
Teraz możesz z łatwością tworzyć pop-upy w GetResponse bez żadnego kodowania i uruchamiać je z zasadami i wyzwalaczami dostosowanymi do Twoich odbiorców.
Zajrzyj do naszej biblioteki, gdzie znajdziesz ponad 200 gotowych szablonów zoptymalizowanych pod konwertowanie. Każdy z nich możesz edytować i dodać swój branding i treści.
Wzmocnij przekaz profesjonalnie przygotowanymi wiadomościami
Rozkręć biznes przy pomocy gotowych cykli automation
Przyciągnij uwagę odwiedzających, <br/>wykorzystując gotowe pop-upy
Zautomatyzowany SMS marketing jest najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem na utrzymanie zaangażowania klientów. Dostosuj warunki i wyzwalanie do aktywności/braku aktywności Twoich odbiorców, aby zapewnić sobie wysoki wskaźnik otwarć.
GetResponse MAX pozwala na dodanie kampanii SMS do Twoich cyklów marketing automation dla bardziej osobistego podejścia.
Docieraj do odbiorców z odpowiednią wiadomością za każdym razem, gdy są online. Zwiększ wskaźnik subskrypcji z własnymi prośbami o zgodę, odzyskaj porzucone koszyki i ruch na stronie i promuj oferty specjalne.
Możesz dostosować okna powiadomień, aby pasowały do Twojego brandingu i przyciągały uwagę.
Bądź w kontakcie z klientami wtedy, gdy Cię potrzebują. Przenieś swoją obsługę klienta na nowy poziom, dzięki czatom osadzonym w emailach, na landing pages i stronach WWW.
Możesz ustawić statusy, powiadomienia i automatyczne odpowiedzi tak, aby Twoje czaty były dostępne nawet wtedy, gdy Ty nie jesteś.
Wykorzystaj potencjał narzędzi do online marketingu od GetResponse, zaprojektowanych z myślą o rozwoju Twojej firmy.
Stwórz stronę WWW, aby zapewnić Twojej firmie odpowiednią widoczność w Internecie.
Nawiąż relacje z odbiorcami i buduj zaufanie do Twojej marki.
Twórz wysoce konwertujące kampanie email marketingowe z 99% wskaźnikiem dostarczalności.
Twórz płatne reklamy i monitoruj ich wyniki w jednym miejscu.
Rozwijaj bazę kontaktów z łatwymi do osadzenia na stronie formularzami.
Zarządzaj listami kontaktów za pomocą różnych narzędzi organizacyjnych.
Zwiększ liczbę konwersji dzięki zautomatyzowanemu lejkowi konwersji, łączącemu wszystkie narzędzia, których potrzebuj do angażowania odbiorców.
Możesz dostosować jeden z ponad 30 scenariuszy zoptymalizowanych pod konwersje i uruchomić zautomatyzowaną kampanię do rozwijania listy, promowania oferty lub zwiększenia sprzedaży.
”Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają nam sprawdzać, co realnie działa na konkretne grupy odbiorców.”
Dowiedz się, jak zwiększyć zaangażowanie ze spersonalizowaną komunikacją.
Przeczytaj o szablonach do zaangażowania i retencji oraz dowiedz się, jak i kiedy z nich korzystać.