Zachęta do szybkiego zakupu
Użyj szablonu Zachęta do szybkiego zakupu, gdy chcesz stworzyć ofertę retargetowania, która będzie aktywna tylko przez kolejne 24 godziny. Tą limitowaną ofertą specjalną zachęcisz klientów do powrotu na Twoją stronę.
Podsumowanie szablonu:
Kategoria: Porzucony koszyk
Liczba elementów w szablonie: 5
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 5
Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:
- wiadomość automation lub wiadomość (lub wersja robocza), która może zostać użyta jako wiadomość automation,
- w sklepie internetowym utwórz ofertę, którą chcesz promować dla osób porzucających koszyk.
Konfigurowanie szablonu
Wszystkie zaznaczone na szaro elementy muszą zostać skonfigurowane. Kliknij element, aby otworzyć jego Szczegóły. Wszystkie niezbędne elementy mają aktywną opcję Powtarzaj wielokrotnie, aby zadziałały dla tego samego klienta więcej niż jeden raz.
1. Skonfiguruj warunek Porzucony koszyk, aby śledzić klientów, którzy nie ukończyli swoich zakupów. W szczegółach elementu wybierz sposób integracji:
- jeśli korzystasz z kodu JavaScript, kliknij Pobierz Web Connect. Skopiuj kod do schowka (w tym momencie warto go zapisać w jakimś tymczasowym dokumencie tekstowym na wypadek kopiowania czegokolwiek innego do schowka). W szczegółach warunku wprowadź dwa adresy URL: jeden to adres koszyka, a drugi to strona z podziękowaniem za zakup. Uwaga: gdy skończysz konfigurować ten szablon, musisz wkleić skopiowany kod do systemu zarządzania Twoją stroną lub umieścić go bezpośrednio w kodzie źródłowym strony
Szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji kodu śledzącego znajdziesz w artykule Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- jeśli korzystasz z API, wybierz API jako metodę integracji w szczegółach warunku. Następnie użyj rozwijalnych menu, aby określić zakup, który chcesz śledzić.
Uwaga: Ustawienia czasu dla tego elementu są wstępnie ustawione na zalecaną wartość.
2. W szczegółach elementu Wyślij wiadomość użyj menu rozwijalnego, aby wybrać wiadomość, którą chcesz wysłać jako przypomnienie.
3. Skonfiguruj element Odwiedzony URL, aby śledzić kontakty, które ukończyły zakupy. W szczegółach elementu wybierz sposób integracji:
- jeśli korzystasz z kodu JavaScript, kliknij Pobierz Web Connect. Skopiuj kod do schowka (w tym momencie warto go zapisać w jakimś tymczasowym dokumencie tekstowym na wypadek kopiowania czegokolwiek innego do schowka). W szczegółach warunku wprowadź URL strony z podziękowaniem za zakup. Uwaga: gdy skończysz konfigurować ten szablon, musisz wkleić skopiowany kod do systemu zarządzania Twoją stroną lub umieścić go bezpośrednio w kodzie źródłowym strony.
Szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji kodu śledzącego znajdziesz w artykule Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- jeśli korzystasz z API, wybierz API jako metodę integracji w szczegółach warunku. Następnie użyj rozwijalnych menu, aby określić zakup, który chcesz śledzić.
4. W szczegółach każdego elementu Przypisz Tag wybierz tagi, które mają zostać dodane do kontaktów, które powrócą na Twoją stronę i które tego nie zrobią. Pomoże to odróżnić ich od innych klientów i stworzyć ukierunkowaną strategię komunikacji z nimi.
5. Kliknij Publikuj, gdy skończysz konfigurację szablonu lub Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz ukończyć edycję szablonu później (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).
Powiązane cykle
Możesz użyć tagów, które zostały dodane do kontaktów na końcu cyklu Zachęta do szybkiego zakupu, w celu uruchomienia cyklu zaprojektowanego, aby do nich dotrzeć:
Powiązane linki
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?