Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak wykorzystać Zachowanie odwiedzających witrynę w wiadomości?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak używać warunku “Kurs rozpoczęty lub ukończony” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Jak używać warunku „Zapisał się na kurs” w cyklu automation?
- Jak używać warunku “Lekcja rozpoczęta lub ukończona” w cyklu automation?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak tworzyć zdarzenia?