Ten artykuł zawiera najbardziej przydatne sposoby postępowania podczas pracy w nowym kreatorze wiadomości. Zasady ogólne Upewnij się, że Twoja wiadomość nie jest szersza niż 600 pikseli.
Znajdziesz się na stronie zarządzania polami dodatkowymi.3. Kliknij przycisk Dodaj pole dodatkowe, aby otworzyć kreator, w którym możesz określić parametry pola dodatkowego.4. Wprowadź informacje wymagane do stworzenia nowego pola dodatkowego: a.
Tworzenie reklamy na Facebooka Po utworzeniu pierwszej strony lejka, możesz stworzyć dla niej reklamę na Facebooka.Aby to zrobić, kliknij “Stwórz reklamę”. Zostaniesz przekierowany do kreatora reklamy. Wszystkie połączone reklamy pojawią się na szczycie lejka.
System przeniesie Cię do kreatora landing pages. 2. Musisz wybrać szablon. Pogrupowane są one kategoriami, więc wybierz szablon z kategorii Webinary. 3. Dodaj nazwę strony. 4. Kliknij Użyj. Zostaniesz przekierowany do edytora. 5. Dostosuj szablon do swoich potrzeb.
Plany dla Kreatorów Ta sekcja dotyczy planu Content Monetization. Bierzemy pod uwagę zarówno kontakty, jak i uczniów. Sprawdzamy, który plan pasuje do wyższej liczby.
Chcesz zacząć wykorzystywać dane ecommerce i śledzić odwiedziny na stronie?
W momencie umożliwienia tej opcji, w kreatorze newslettera znajdziesz dodatkowe kroki, które należy skonfigurować, aby wybrać rodzaj testu oraz jego szczegóły. Po stworzeniu wiadomości w edytorze, kliknij Następny krok.
Właściwości elementu pojawią się w menu po prawej stronie. Możesz skonfigurować przycisk za pomocą następujących opcji: – Wybierz rodzaj linku. Obejmują one linki do strony internetowej, strony landing page, webinaru, treści dynamicznej, adresu e-mail i numeru telefonu.