Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe

Tagowanie kontaktów w oparciu o punkty scoringowe pozwala zidentyfikować kontakty na podstawie ich punktów. Ten cykl automation sprawdzi punkty Twoich subskrybentów i odpowiednio ich oznaczy. Pomoże Ci to segmentować listę kontaktów w oparciu o ich punkty, co pozwoli Ci na przykład sprawdzić, którzy subskrybenci są zaangażowani w treści, które wysyłasz.

Przegląd szablonu

Kategoria: Kwalifikowanie leadów
Elementy szablonu: 4
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 3

Oto, czego będziesz potrzebować, aby skonfigurować elementy i opublikować szablon jako workflow:

  • tagi – pozwolą Ci rozróżnić kontakty zainteresowane i niezainteresowane Twoją ofertą na podstawie ich punktów.

Konfiguracja szablonu

Wszystkie elementy wyszarzone muszą zostać skonfigurowane. Możesz kliknąć element, aby otworzyć jego zakładkę Szczegóły, która zostanie wyświetlona po prawej stronie.

  1. Element Zapisany przez uruchomi ten cykl automation. Możesz skonfigurować go tak, aby uruchamiał się na podstawie subskrypcji konta, określonej listy lub za pomocą określonej metody.
  2. Element Przypisany scoring jest wstępnie zdefiniowany jako “czekaj, aż liczba punktów jest większa lub równa 10”. Warunek jest ustawiony na odczekanie 30 dni. Jeśli Twoje kontakty nie uzyskają co najmniej 10 punktów po tym okresie, zostaną wysłane przez czerwoną ścieżkę. Jeśli otrzymają 10 lub więcej punktów w ciągu 30 dni, zostaną wysłani przez zieloną ścieżkę.
  3. Następnie, na podstawie ich punktów, możesz przypisać konkretne tagi do kontaktów, aby określić, które z nich są aktywne.
  4. Kliknij Publikuj, gdy skończysz konfigurować szablon lub Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz dokończyć edycję szablonu później (pojawi się on jako wersja robocza na stronie Zarządzaj cyklami automation).

Dodatkowe pomysły

Jeśli posiadasz plan Ecommerce Marketing , możesz dalej edytować swój cykl automation:

Powiązane cykle automation

Możesz użyć każdego z tagów na końcu Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe, aby uruchomić:

Powiązane linki