Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
Szablon Promocji webinaru z programu afiliacyjnego pozwoli Ci stworzyć serię wiadomości promujących webinar, która zostanie wysłana po zaproszeniu na webinar. Ten szablon jest przydatny, gdy chcesz wysyłać osobiste przypomnienia, które mają na celu wzbudzić zainteresowanie i ekscytację nadchodzącym wydarzeniem. Możesz skonfigurować elementy cyklu, tak aby:
- tagować każdego, kto otrzymał zaproszenie,
- przypisywać określone tagi, aby rozróżnić zapisanych i niezapisanych na webinar, co pomoże w dalszej komunikacji,
- wysyłać kolejne wiadomości do zarejestrowanych na webinar w określonych odstępach czasowych,
- wysyłać przypomnienia do kontaktów, które się jeszcze nie zarejestrowały na webinar.
Podsumowanie szablonu
Kategoria: Marketing afiliacyjny
Liczba elementów w szablonie: 11
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 7
Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:
- zaplanowane zaproszenie na webinar, które rozpocznie cykl,
- wiadomość automation lub wiadomość, która może zostać użyta jako wiadomość automation,
- (Opcjonalnie) tagi. Możesz tworzyć tagi podczas konfigurowania cyklu, choć najlepiej jest mieć z góry założony plan tagowania kontaktów.
Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link został kliknięty jest domyślnie ustawiony na dowolny newsletter/link. Warunek Wiadomość wysłana jest domyślnie ustawiony na dowolną wiadomość. Możesz dostosować ustawienia do swoich potrzeb. Kliknij wybrany element, aby otworzyć zakładkę Szczegółów. Uwaga: W elemencie Czekaj oraz w warunku Link został kliknięty domyślnie ustawiono zalecane opóźnienie.
- W szczegółach warunku Wiadomość wysłana wybierze wiadomość, która rozpocznie cykl. Zazwyczaj jest to zaproszenie na webinar z linkiem do rejestracji.
- W szczegółach elementu Przypisz tag wybierz tag, który zostanie przypisany do kontaktów, np. „zaproszenie_wyslane”.
- W szczegółach warunku Link został kliknięty użyj menu rozwijalnego, aby wybrać zaproszenie i link.
Targetowanie kontaktów, które zarejestrowały się na webinar
- Skonfiguruj filtr Segment dynamiczny połączony zielonym łącznikiem „tak” z warunkiem Link został kliknięty. W szczegółach elementu możesz użyć wcześniej stworzonego segmentu. Aby stworzyć segment, użyj zaawansowanego wyszukiwania. Przejdź do zakładki Kontakty > Pokaż wszystkie kontakty > Wyszukiwanie zaawansowane następnie kliknij Dodaj warunek. Ustaw warunek w następujący sposób: akcje kontaktu > webinary > wziął udział > nazwa webinaru > zarejestrowany oraz akcje kontaktu > webinary > nie wziął udziału > nazwa webinaru > uczestnik. W ten sposób będziesz mieć pewność, że śledzisz wszystkich zarejestrowanych na webinar. Następnie kliknij Zapisz jako segment, aby użyć tego segmentu w filtrze Segment dynamiczny.
Jeśli potrzebujesz użyć nowego segmentu, możesz użyć opcji Stwórz nowy segment w Szczegółach elementu.
- Wybierz tag, jaki będziesz chciał przypisać do kontaktów w celu śledzenia ich aktywności. Na przykład może to być tag „zarejestrowany”.
- W obu elementach Wyślij wiadomość użyj menu rozwijalnego, aby wybrać wiadomości promujące webinar.
Targetowanie kontaktów, które nie zarejestrowały się na webinar
- W szczegółach elementu Wyślij wiadomość połączonego czerwonym łącznikiem „nie” z warunkiem Link został kliknięty wybierz wiadomość, która przypomni kontaktom o webinarze i zawiera link do rejestracji.
- W szczegółach warunku Link został kliknięty użyj menu rozwijalnego, aby wybrać wiadomość przypominającą i link. Osoby, które klikną link automatycznie zaczną otrzymywać kolejne wiadomości.
- W szczegółach elementu przypisz tag wybierze tag, który zostanie przypisany do kontaktów, które nie zarejestrują się na webinar.
Zakończenie konfiguracji
Kliknij przycisk Publikuj w prawym górnym rogu ekranu, gdy skończysz konfigurację szablonu lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Cykle automation)