Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Jak używać akcji Wyślij web push
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
- Jak działa filtr Podział? Video
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak wykorzystać Zachowanie odwiedzających witrynę w wiadomości?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak używać warunku “Kurs rozpoczęty lub ukończony” w cyklu automation?
- Jak używać warunku “Lekcja rozpoczęta lub ukończona” w cyklu automation?
- Jak używać warunku „Zapisał się na kurs” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jak tworzyć zdarzenia?