Powitanie nowych kontaktów

Szablon powitania nowych kontaktów pozwala wysyłać serię wiadomości w określonym tempie. Użyj tego szablonu, jeśli chcesz:

  • potwierdzić zapis swoich kontaktów i powitać je na liście,
  • informować kontakty o Twoich produktach i usługach. Dzięki temu utrzymasz ich zainteresowanie i jasno pokażesz, czego mogą się spodziewać.
  • śledzić, które kontakty widziały Twoją główną ofertę i są gotowe na otrzymanie kolejnych treści.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Powitanie
Liczba elementów w szablonie: 5
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 3

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów o opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • 2 wiadomości automation lub inne wiadomości (lub wersje robocze), których można użyć jako wiadomości automation,
  • tagi(opcjonalnie).
    To pomoże Ci zidentyfikować klientów, jeśli chcesz ich później namierzyć lub dodać do innego cykl automation. Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania.

Konfiguracja szablonu

Jeśli jakiś element jest wyszarzony, oznacza to, że musisz ustawić jego szczegóły. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów. Element czekania ma już przypisany rekomendowany czas opóźnienia.

  1. Warunek Zapisany przez domyślnie sprawdza dowolną listę i dowolną metodę. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Skorzystaj z rozwijalnych menu w zakładce szczegóły, aby doprecyzować listę i metodę zapisu.
  2. Użyj rozwijalnych menu w każdym elemencie Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomość, której chcesz użyć. Może to być wersja robocza wiadomości powitalnej oraz wiadomość nawiązująca kontakt z dodatkowymi informacjami o Twojej ofercie.
  3. Przejdź do akcji Zmień tag, która kończy cały cykl, a następnie wybierz tag, który będzie świadczyć o tym, że ktoś został już powitany na Twojej liście. Pomoże Ci to określić konkretną grupę klientów, aby wysłać do nich komunikację lub dodać ich do innego cyklu.
  4. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).

Powiązane cykle

Powitanie nowych kontaktów kończy się przypisaniem taga. Możesz zacząć inne cykle od tego taga, aby zachęcić kontakty do rejestracji na Twój kurs online lub do zakupu Twoich produktów:

Powiązane linki