Podstawowy plan tagowania
Podstawowy plan tagowania pozwala zidentyfikować kontakty w oparciu o rodzaj ich zaangażowania. Ten cykl automatycznie przypisze tagi w zależności od rodzaju oferty, na którą zareagują Twoje kontakty. To pomoże Ci w segmentacji kontaktów na podstawie ich zainteresowań i zachowań. Dzięki temu możesz wysyłać swoim kontaktom adekwatne oferty w przyszłości.
Podsumowanie szablonu
Kategoria: Kwalifikacja leadów
Liczba elementów w szablonie: 7
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 4

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:
- 3 zaplanowane wiadomości, które uruchomią cykl, gdy ktoś kliknie w link do oferty,
- tagi (opcjonalnie). Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania. Tagi pozwolą Ci rozróżnić kontakty zainteresowane Twoją ofertą od niezainteresowanych.
Konfiguracja szablonu
Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link
- Wybierz wiadomości i linki do ofert, które chcesz śledzić, w każdym warunku Link kliknięty. Uwaga: Zachowaj ustawienia czasu w pozycji Nigdy. Dzięki temu nowe leady będą się nieustannie dodawać, a sam cykl automation zadziała nawet dla wiadomości wysłanych przed jego publikacją.
- Przejdź do akcji Zmień tag, która jest przypisana do zielonego łącznika „jeśli tak”, a następnie wybierz tagi, które chcesz przypisać kontaktom w oparciu o ofertę, w którą kliknęli.
- Przejdź do akcji Zmień tag, która jest przypisana do czerwonego łącznika „jeśli nie” i wybierz tag „wypełniacz”. Ten tag nigdy nie zostanie nikomu przypisany, bo negatywna ścieżka została wyłączona w warunku Link kliknięty. Potrzebujemy tego taga, aby móc połączyć wszystkie elementy i opublikować cykl.
- Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie **Zarządzaj cyklami”).
Pomysłowy Monster
Jeśli jesteś użytkownikiem konta
- Dodanie więcej warunków Link kliknięty.
- Wymianę warunku Link kliknięty na Wiadomość otwarta lub odwiedzony URL.
Powiązane cykle
Możesz użyć jednego z tagów z końcówki podstawowego planu tagowania, aby zainicjować:
Powiązane linki
- Jak działa warunek „Link kliknięty”?
- W jaki sposób użyć akcji tagowania w cyklu automation?
- W jaki sposób korzystać z tagowania?