Mam konto MAX. Od czego zacząć? MAX Video
W ramach przygotowania Twojego konta do dużych wysyłek, Twój Customer Experience Manager pomoże Ci z rozgrzewką adresu IP. Tutaj dowiesz się, jak to działa.
Poniżej znajdziesz opis kilku miejsc w koncie MAX, które mogą być punktem wyjściowym do rozwoju Twojej firmy:
Dostosuj i współpracuj
- Dodaj swoje domeny i subdomeny do swoich landing pages. Uzyskaj szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień DNS i dodawania rekordu CNAME.
- Dodaj kolejne konta i udziel dostępu osobom z Twojej organizacji, określając ich zadania i odpowiedzialność. Dowiedz się, jak dodawać konta i użytkowników.
Zbuduj bazę kontaktów
- Dodaj kontakty do listy w GetResponse. Uzyskaj informacje na temat dostępnych metod importu.
- Zapewnij potencjalnym klientom możliwość zapisu na Twoją listę kontaktów. Uzyskaj informacje na temat strategii budowania listy kontaktów.
- Skonfiguruj regularne importy na listę kontaktów. Zobacz, jak możesz to zrobić.
- Dodaj klientów do swojej listy GetResponse, gdy zrealizują zakup w Twoim sklepie online lub założą konto. Gromadź informacje ecommerce w celu stosowania zaawansowanej segmentacji. Dowiedz się, jak zainstalować wtyczki Magento, Prestashop, czy WordPress.
Bądź w kontakcie z subskrybentami
- Twórz i planuj wysyłkę newsletterów. Dowiedz się, jak to robić.
- Skonfiguruj cykliczne kampanie. Zobacz, jak działają autorespondery.
- Zautomatyzuj podróż klienta. Dowiedz się, jak budować cykle automation.
- Zwiększ swoją sprzedaż. Przekształć kontakty w transakcje i wspieraj osobistą komunikację w biznesie.
Zbieraj i wykorzystuj dane ecommerce
- Połącz swój sklep z GetResponse. Dowiedz się, jak to zrobić.
- Zacznij przesyłać dane ecommerce z Magento, Prestashop oraz WordPress.
- Wyślij rekomendacje produktów. Dowiedz się, jak dodawać rekomendacje produktów do wiadomości.
Analityka
- Analizuj wydajność subskrypcji i wysyłek. Tutaj znajdziesz statystyki.
- Śledź odwiedziny na stronie. Dowiedz się, jak uruchomić web traffic tracking w Magento, Prestashop i WordPress.
- Śledź odwiedziny na landing pages. Tutaj dowiesz się, jak skonfigurować integracje z głównymi usługami.