Kim są odwiedzający stronę Facebook Ads?
Gdy konfigurujesz reklamę Facebook Ads w GetResponse, możesz ustalić swoich odbiorców jako odwiedzających Twoją stronę landing page lub własną stronę URL. Pozwoli Ci to na dotarcie tylko do osób, które odwiedziły Twoją stronę w określonym czasie lub wykluczenie tych osób z grupy docelowych odbiorców.
Kody śledzące Facebook dodawane są automatycznie do stron Landing Pages i stron lejków konwersji dla każdego użytkownika Facebook Ads. W przypadku własnych adresów URL poprosimy Cię o dodanie piksela śledzącego do kodu strony samodzielnie.
Śledzenie odwiedzin stron może być użyte, na przykład, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę, ale nie przeszły na stronę z podziękowaniem. Jest również przydatne do śledzenia osób, które odwiedziły Twoją stronę sprzedażową, ale nigdy nie przeszły do strony z zamówieniem. Możesz wykorzystać reklamę, aby nakłonić ich do zakupu.
Jak mogę ustawić odbiorców, aby uwzględnili odwiedzających moje strony?
Przejdź do zakładki Płatne reklamy > Facebook Ads > Stwórz reklamę. Tutaj możesz określić swoich odbiorców, klikając Stwórz grupę odbiorców.
W tym kroku wybierz Odwiedzający stronę, aby skierować reklamę do odbiorców Twojej strony internetowej. Możesz śledzić maksymalnie 5 stron i co najmniej jedna z nich musi zawierać warunek Uwzględnij odbiorców, którzy odwiedzili konkretną stronę.
Wybierz swoją stronę źródłową z rozwijalnego menu. Możesz wybrać stronę Landing page GetResponse, lejek lub własny adres URL.
W przypadku stron stworzonych w GetResponse możesz określić, których odwiedzających chcesz śledzić.
Na stronach landing pages możesz śledzić odwiedziny na:
- stronie zapisu,
- stronie z podziękowaniem.
Na stronach lejków możesz śledzić odwiedziny na:
- stronie zapisu,
- stronie z podziękowaniem,
- stronie sprzedażowej,
- formularzu zakupu,
- stronie z potwierdzeniem.
Uwaga: możesz śledzić tylko strony, które zostały stworzone w lejku.
Możesz również ustawić śledzenie odwiedzających, tak aby rozpoznawało osoby, które odwiedziły stronę w określonym okresie, np. w ostatnich 30 dniach (maksymalna liczba dni to 180). Nie możesz śledzić odwiedzających na podstawie ich lokalizacji geograficznej.
Uwaga: W przypadku własnego adresu URL do śledzenia odwiedzin trzeba zainstalować piksel na każdej stronie. Możesz to zrobić przez dodanie kodu piksela w nagłówku strony, zaraz nad obszarem section. Podamy Ci kod piksela w okienku pod ostatnim punktem instrukcji: 2. Skopiuj cały kod piksela i wklej go do nagłówka.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj na naszym blogu, jak stworzyć stronę internetową przy pomocy GetResponse.