Jakie typy testów A/B są dostępne?
W ramach testu A/B możesz przetestować temat wiadomości oraz jej treść.
Dowiedz się więcej na temat tworzenia testów A/B.
Starsza wersja edytora
Możesz wybrać jeden z trzech rodzajów testu. Każdy z nich testuje inną część wiadomości.
TREŚĆ
Jeżeli zdecydujesz się na testowanie treści wiadomości, warianty testu A/B będą się różnić wyłącznie zawartością. Cała reszta, czyli temat czy adres nadawcy, zostanie pobrana z wiadomości głównej. Jeżeli do takiego testu wybierzesz istniejącą już wiadomość, jej temat i adres nadawcy zostaną zastąpione swoimi odpowiednikami z głównego newslettera.
TEMAT
Ten typ testu pozwala na zdefiniowanie pięciu różnych tematów dla jednej wiadomości. Pozwoli Ci ocenić, który temat jest najpopularniejszy i generuje najwięcej otwarć.
NADAWCA
Możesz sprawdzić, jak adres nadawcy może wpłynąć na statystyki wiadomości. W ramach tego testu możesz wykorzystać maksymalnie pięć adresów nadawcy, które wcześniej zostały dodane do Twojego konta.