Jakie narzędzia są dostępne w edytorze landing pages?

Po rozpoczęciu tworzenia landing page możesz dostosować go do swoich potrzeb. Oto kilka rzeczy, które będziesz mógł dodać i dostosować w edytorze Landing Page w GetResponse:

  • Sekcja
  • Tekst
  • Obraz
  • Przycisk
  • Wideo
  • Separator
  • Odstęp
  • Ikony social media
  • Własny kod
  • Galeria
  • Licznik
  • Formularz
  • Pop-up
  • Zapis na webinar
  • Blok produktu
  • Blok kursu i spis treści

Sekcje

Sekcje to świetny sposób na uporządkowanie zawartości Twojej strony. Możesz myśleć o sekcji jako o kontenerze grupującym elementy. Gdy grupujesz elementy, takie jak przyciski, etykiety lub obrazy, możesz je przenosić lub usuwać za pomocą jednego kliknięcia.

Sekcje mają dwie główne funkcje:

  • Organizują elementy w logiczne grupy.
  • Umożliwiają łatwe zarządzanie treścią.

Większość naszych szablonów składa się z sekcji. Możesz również dodawać dodatkowe sekcje do swojego szablonu.

Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z sekcji w naszym edytorze landing page.

Tekst

Możesz dodać nowe pole tekstowe z paska narzędzi lub edytować tekst, który już znajduje się w szablonie. Kliknij tekst lub pole tekstowe, aby wprowadzić zmiany. Dostępne opcje edycji to:

  • Rodzaj
  • Czcionka
  • Rozmiar czcionki
  • Styl czcionki
  • Kolor czcionki
  • Kolor tła
  • Wyrównanie
  • Wysokość linii
  • Styl listy
  • Hiperłącze
  • Emotki
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie, cień i tło)

Obraz

Możesz korzystać z obrazków dostępnych w GetResponse lub przesłać własną grafikę (obraz lub gif) z komputera lub z adresu URL. Po ich wstawieniu kliknij na nie, aby zobaczyć więcej opcji edycji. Obejmują one:

  • Tekst alternatywny
  • Hiperłącze
  • Szerokość i wysokość
  • Skalowanie do pełnej szerokości ekranu na urządzeniu mobilnym
  • Przezroczystość
  • Wyrównanie
  • Ustawienia zaawansowane (obramowanie, zaokrąglenie, cień)
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Możesz także zastąpić lub edytować obraz za pomocą wbudowanego edytora zdjęć bezpośrednio z poziomu edytora Landing Page.
Aby zastąpić obraz, kliknij przycisk Zastąp i wybierz inny. Aby edytować obraz w edytorze, kliknij przycisk Edytuj .

W edytorze możesz przycinać, zmieniać rozmiar, dostosowywać i przekształcać obraz. Możesz także dodawać filtry, nakładki, naklejki i tekst.

Po zakończeniu edycji kliknij łącze Zapisz, aby zapisać edytowaną wersję obrazu.

Przycisk

Jeśli chcesz połączyć landing page z inną stroną internetową, wideo, plikiem PDF itd., możesz użyć przycisku. Kliknij go dwukrotnie, aby dostosować następujące ustawienia:

  • Tekst przycisku
  • Typ hiperłącza
  • Adres URL
  • Jak ma się otwierać link?
  • Styl
  • Kształt
  • Rozmiar
  • Wyrównanie
  • Ustawienia zaawansowane (zaokrąglenie, cień)
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Wideo

Możesz osadzać filmy z platform hostingowych wideo, takich jak YouTube, bezpośrednio na swoim landing page. Po przeciągnięciu bloku wideo na stronę, kliknij go i podaj adres URL filmu. Następnie będziesz mógł dostosować następujące ustawienia:

  • Wyciszony autoplay – Automatycznie rozpocznij odtwarzanie wyciszonego klipu po załadowaniu strony (nie każda przeglądarka obsługuje autoodtwarzanie)
  • Wyciszenie – Włącz wyciszenie jako ustawienie domyślne
  • Pętla – Ustaw odtwarzanie wideo w powtarzającej się pętli
  • Ustawienia – Pokaż lub ukryj domyślne elementy sterujące wideo dostarczane przez platformę wideo
  • Szerokość i wysokość
  • Skaluj do pełnej szerokości ekranu na urządzeniu mobilnym
  • Wyrównanie
  • Ustawienia zaawansowane (obramowanie, zaokrąglenie, cień)
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Dowiedz się więcej o dodawaniu filmów do landing pages.

Separator

Separatory to linie graficzne, które mogą dodać małe akcenty graficzne do Twojej strony i pomóc wyróżnić najważniejsze obszary. Możesz dostosować:

  • Orientację (pozioma lub pionowa)
  • Styl
  • Szerokość
  • Wyrównanie
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Odstęp

Użyj elementów dystansowych, aby dodać dodatkową przestrzeń między obiektami na swoim landing page. Mogą one pomóc Ci skierować uwagę odwiedzających na ważne obszary i dać Ci więcej opcji projektowania strony. Możesz skonfigurować następujące ustawienia:

  • Kolor
  • Obramowanie
  • Zaokrąglenie
  • Cień

Ikony social media

Możesz dodać ikony social media i udostępniania na swojej stronie docelowej, aby zapewnić szybki dostęp i zachęcić odwiedzających do większego zaangażowania. W ustawieniach tego bloku możesz określić:

  • Działanie – co powinno się stać po kliknięciu jednej z ikon social media
  • Platformy mediów społecznościowych
  • Styl
  • Orientację (pozioma lub pionowa)
  • Wyrównanie
  • Kolor
  • Rozmiar
  • Odstępy
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Dowiedz się więcej o tym, jak dodać ikony social media do swojego landing page.

Własny kod

Możesz dodać własny kod HTML, formatowanie CSS i JavaScript do swojego landing page za pomocą elementu Własny kod.

Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat bloku własnego kodu.

Galeria

Możesz dodać galerię zdjęć do swojego landing page, aby zaprezentować swoje produkty i usługi, zwrócić uwagę odwiedzających na najważniejsze elementy treści lub stworzyć wizualny klimat, który zaprezentuje Twoją firmę. Dla tego bloku możesz dostosować:

  • Obrazy wyświetlane w galerii
  • Styl wyświetlania (cegiełki, siatka lub pokaz slajdów)
  • Szerokość i wysokość (dla stylu wyświetlania: pokaz slajdów)
  • Rozmiar obrazu (dla stylu wyświetlania: siatka i cegiełki)
  • Poziome i pionowe odstępy między obrazami (dla stylu wyświetlania: siatka i cegiełki)
  • Ustawienia zaawansowane (obramowanie, zaokrąglenie i cień)
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Licznik

Możesz dodać licznik do swojego landing page, aby odliczać czas do określonej daty w przyszłości. Możesz także skonfigurować odnawialne odliczanie. Będzie on odliczał czas od momentu, w którym odwiedzający otworzą stronę i wyzwalał przekierowanie do upsellingu. Jest to świetny sposób na reklamowanie sprzedaży, upsellingu lub budowanie oczekiwania na zdarzenie. Pomaga stworzyć poczucie pilności, aby zachęcić potencjalne kontakty do zapisania się na listę.

Dla tego elementu możesz skonfigurować:

  • Typ (odnawialny lub stała data)
  • Czas trwania odliczania
  • Format
  • Projekt licznika (czcionka, rozmiar czcionki, styl czcionki, kolor czcionki, kolor tła, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie)
  • Projekt etykiety (czcionka, rozmiar czcionki, styl czcionki, kolor czcionki i przełącznik pokaż etykiety)
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Dowiedz się więcej o tym, jak używać timerów w naszym edytorze landing pages.

Formularz

W naszym edytorze landing page możesz osadzić dwa rodzaje formularzy:

  • Formularze zapisu – pozwalają one przekształcić odwiedzających w subskrybentów i zwiększyć zasięg online Twojej firmy.
  • Formularze kontaktowe – dzięki nim odwiedzający mogą zostawiać Ci wiadomości i zadawać pytania. Będziesz mógł odpowiedzieć za pośrednictwem czatu lub ręcznie przez e-mail lub telefon.

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat różnic między formularzem kontaktowym a formularzem zapisu.

Pop-up

Dodanie pop-upów do Twojego landing page może zmotywować klientów do podjęcia określonych działań. Pop-upy mogą zawierać formularze subskrypcji lub być wykorzystywane do promowania sprzedaży i zdarzeń. W przypadku pop-upów możesz skonfigurować ich:

  • Rozmiar
  • Pozycję
  • Wyzwalacz
  • Czas
  • Częstotliwość
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie, cień, nakładka i kolor nakładki)

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o pop-upach w edytorze landing pages.

Formularz zapisu na webinar

Możesz również dodać formularze zapisu na webinary do swojego landing page. Jeśli masz już zaplanowane webinary, przeciągnij i upuść moduł webinarowy na swój landing page. Reszta dzieje się automatycznie. Aby ułatwić Ci życie, ostatnio utworzony webinar jest zawsze domyślnie zaznaczony. Oczywiście możesz zdecydować, który webinar chcesz promować na swoim landing page.

Po przeciągnięciu modułu na stronę, moduł webinaru zawiera tytuł, datę, strefę czasową, pola do wpisania imienia i nazwiska oraz adresu e-mail, a także przycisk dołączenia. Na pasku narzędzi możesz skonfigurować wyświetlanie następujących elementów:

  • Tytuł webinaru
  • Data i godzina
  • Ustawienia formularzy
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat formularzy zapisu na webinary.

Blok produktu

Możesz teraz dodać bloki produktów do swojego landing page, aby zapewnić szybki dostęp i zachęcić odwiedzających do większego zaangażowania.

Aby skorzystać z tej funkcjonalności, musisz połączyć swój sklep z GetResponse lub utworzyć nowy sklep w naszym systemie.
Po wykonaniu tej czynności będziesz mógł wybrać konkretne produkty do wyświetlenia, a także zmodyfikować ustawienia bloku produktu, w tym:

  • Ustawienia wyświetlania
  • Projekt karty produktu
  • Ustawienia bloku (kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie i cień)

Dowiedz się więcej o dodawaniu bloku produktu do landing pages.

Blok kursu i spis treści

Możesz teraz promować kursy na swoich landing pages za pomocą bloków Blok kursu i Spis treści.

  • Blok kursu to blok, który umożliwia wyświetlanie kursów na Twoich stronach internetowych i landing pages w celu zaangażowania potencjalnych studentów. Oferuje on Twoim kontaktom możliwość zapoznania się z kursem i zapisania się na niego przy minimalnym wysiłku.
  • Spis treści może być używany do wyświetlania rozdziałów i lekcji zawartych w kursie na landing page lub stronie internetowej. Korzystanie z niego może być korzystne, jeśli chcesz zapoznać potencjalnych klientów z ofertą swojego kursu.

Dodatkowe informacje na temat tych bloków kursu znajdziesz tutaj.

Kroki dla starszych landing pages

Po przejściu do edytora Landing Pages będziesz mógł dostosować stronę do swoich potrzeb. Oto kilka rzeczy, które będziesz mógł dodać i edytować w Edytorze Landing Pages GetResponse:

  • tło
  • sekcja
  • tekst
  • obraz
  • przycisk
  • formularz
  • kształt
  • webinar
  • wideo
  • ikony social media
  • przycisk PayPal
  • własny kod

Tło

Aby zmienić tło szablonu, kliknij je dwukrotnie, aby wyświetlić opcje edycji. Możesz wybrać pomiędzy:

  • jednolity kolor
  • gradient
  • grafika. Jeśli wybierzesz grafikę, możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz ją dopasować do sekcji.

Obramowanie i cień

Dla każdego dodawanego lub edytowanego elementu możesz wybrać obramowanie i/lub cień. Jest to dobry sposób na wyróżnienie elementu, na który chcesz zwrócić uwagę.Aby uzyskać dostęp do tych ustawień, kliknij dwukrotnie element i wybierz ikonę narzędzi stylizacji z paska narzędzi.

Dla obramowania możesz ustawić

  • styl
  • rozmiar
  • kolor
  • promień narożnika

Dla cienia możesz ustawić

  • kolor
  • kierunek
  • położenie
  • rozmiar
  • rozmycie

Sekcje

Sekcje mają dwie główne funkcje:

  • Organizują elementy w logiczne grupy.
  • Umożliwiają łatwe zarządzanie treścią.

Większość naszych szablonów składa się z sekcji. Możesz również dodawać dodatkowe sekcje do swojego szablonu.

Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z sekcji w naszym edytorze landing pages.

Tekst

Możesz dodać nowy blok tekstowy z paska narzędzi lub edytować tekst, który już znajduje się w szablonie. Aby wprowadzić zmiany, dwukrotnie kliknij tekst lub blok tekstowy. Dostępne opcje edycji to:

  • czcionka
  • rozmiar czcionki
  • kolor czcionki
  • tło tekstu
  • odstęp
  • pogrubienie
  • kursywa
  • podkreślenie
  • przekreślenie
  • wyrównanie tekstu (do lewej, do środka, do prawej)
  • wypunktowanie
  • lista numerowana
  • hiperłącze
  • cień

Obraz

Możesz korzystać z obrazków dostępnych w GetResponse lub przesłać własną grafikę (obraz lub gif) z komputera lub z adresu URL. Po dodaniu obrazka kliknij go dwukrotnie, aby zobaczyć dodatkowe opcji edycji. Obejmują one:

  • rozmiar
  • obramowanie
  • cień
  • hiperłącze

Możesz również użyć jednej z bardziej zaawansowanych opcji edycji, takich jak:

  • filtr
  • naklejki
  • orientacja
  • zmiana rozmiaru
  • przycinanie
  • dodawanie tekstu
  • rysowanie
  • dostosowywanie

Przycisk

Jeśli chcesz połączyć landing page z inną stroną internetową, wideo, plikiem PDF itp. możesz użyć przycisku. Kliknij dwukrotnie przycisk, aby dostosować następujące elementy:

  • rozmiar
  • czcionka tekstu na przycisku
  • rozmiar czcionki
  • kolor czcionki
  • pogrubienie
  • kursywa
  • podkreślenie
  • przekreślenie
  • hiperłącze
  • cień
  • kolor przycisku
  • obramowanie i cień

Hiperłącze

Elementy takie jak blok tekstowy, blok obrazkowy, czy przyciski zawierają opcję dodania hiperłącza. Aby uzyskać dostęp do tej opcji, kliknij dwukrotnie dany element i wybierz ikonę hiperłącza. Następnie możesz wybierać pomiędzy różnymi rodzajami łączy. Są to:

  • adres www – służy do przekierowania użytkowników na inną wybraną stronę internetową.
  • e-mail – otworzy nowe okno wiadomości e-mail w domyślnej aplikacji pocztowej użytkownika zaadresowanej na wybrany przez Ciebie adres e-mail. Możesz również umieścić tutaj temat wiadomości.
  • sekcja – służy do kierowania odwiedzających do wybranej sekcji na Twojej stronie.
  • telefon – pozwoli odwiedzającym nawiązać połączenie telefoniczne z wybranym numerem bezpośrednio ze strony.
  • webinar – służy do połączenia elementu z aktywnymi webinarami w Twoim koncie. Wybranie tego typu linku spowoduje przeniesienie gości na stronę rejestracji na wybrany webinar.

Formularz

Niektóre szablony zawierają już formularze rejestracji. Jeśli wybrany przez Ciebie szablon nie zawiera formularza, możesz dodać go z paska narzędzi. Wybierz pomiędzy formularzem statycznym a pop-upem.

Aby edytować statyczny formularz zapisu, kliknij go dwukrotnie, aby włączyć dodatkowe opcje edycji:

  • kliknij formularz, wybrane pole lub przycisk, aby zmienić tekst i formatowanie
  • kliknij formularz dwukrotnie, aby dodać kolejne pola: pola dodatkowe i pola zgody. Pola dodatkowe pozwalają Ci zbierać informacje o kontaktach. Pola zgody pozwalają kontaktom na wyrażenie zgody na bycie dodanym do listy marketingowej oraz przetwarzanie ich danych.

Aby dodać kolejne pola, kliknij przycisk Pola formularza.

Następnie kliknij kartę Pola dodatkowe i wybierz pola dodatkowe, których chcesz użyć. Kliknij kartę Pola zgody, aby wyświetlić pola zgody utworzone na Twoim koncie. Następnie wybierz pola, które chcesz dodać do formularza.

Przycisk dodany do formularza może jedynie zbierać zapisy na listę. Nie może on być podlinkowany. Aby po zapisie przekierować kontakty na konkretną stronę, użyj ustawień strony z podziękowaniem.

Kształt

Kształty mogą pomóc Ci dodać wizualne znaczniki separacji, zwrócić uwagę na określone sekcje strony lub utworzyć ramki dla określonych elementów. Możesz wybrać jeden z poniższych kształtów:

  • okrąg
  • prostokąt
  • pozioma lub pionowa linia

Kliknij dwukrotnie kształt, aby edytować jego tło, obramowanie i cień.

Webinar

Aby ułatwić kontaktom rejestrację na webinar, możesz dodać formularz rejestracji bezpośrednio na swojej stronie landing page. Kliknij dwukrotnie formularz, aby wybrać ten webinar, którego chcesz użyć (jeśli zaplanowany jest więcej niż jeden webinar). Podobnie jak w formularzu zapisu na listę, możesz potem dodać pola dodatkowe i pola zgody.

Dowiedz się więcej o dodawaniu webinarów do swojego landing page.

Wideo

Możesz osadzać filmy wideo z serwisów takich jak YouTube bezpośrednio na stronie landing page. Po przeciągnięciu bloku wideo na stronę, kliknij go dwukrotnie, aby ustawić:

  • adres URL filmu
  • obramowanie i cień
  • ustawienia wyświetlania wideo

Dowiedz się więcej o tym, jak dodawać filmy do landing pages.

Ikony social media

Ikony te umożliwiają odwiedzającym udostępnianie strony na ich profilach społecznościowych i zwiększają ruch na stronie. Nie można ich edytować.

Ikony social media nie mogą być używane jako linki do Twoich profili w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz połączyć się ze swoimi profilami, dodaj logo platformy mediów społecznościowych jako obrazy i użyj ich jako hiperłączy.

Przycisk PayPal

Oferujemy integrację z systemem PayPal, aby ułatwić Ci sprzedaż produktów za pomocą landing pages. Dowiedz się więcej o integracji i korzystaniu z przycisku.

Własny kod

Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem, możesz użyć opcji własnego kodu, aby dodać funkcjonalności, które nie są dostępne na pasku narzędzi landing pages.

Dowiedz się więcej o tym, jak dodać niestandardowy kod do swojego landing page.

Licznik czasu

Licznik umożliwia odliczanie dni, godzin, minut i sekund do określonej daty w przyszłości, lub odmierzać czas od momentu wejścia użytkownika na stronę. Jest to świetny sposób na ogłoszenie wyprzedaży lub budowanie oczekiwania na wydarzenie. Pomaga stworzyć poczucie pilności, aby zachęcić potencjalne kontakty do zapisania się na listę.

Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z licznika czasu.

Ustawienia SEO

Klikając ikonkę ustawień, będziesz mógł zdecydować, w jaki sposób strona będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania i po podlinkowaniu jej.

Możesz skonfigurować następujące elementy:

  • tytuł strony
  • opis strony
  • powiadomienie dot. cookies
  • favicon
  • obraz Facebook

Podgląd

Możesz sprawdzać swój landing page, stronę z podziękowaniem i ich wersje mobilne w trakcie pracy. Kliknij przycisk Podgląd, aby zobaczyć, jak będzie wyglądać Twoja strona po opublikowaniu.