Jakie narzędzia dostępne są w starszej wersji edytora Landing Pages?

Po przejściu do edytora Landing Pages będziesz mógł dostosować stronę do swoich potrzeb. Oto kilka rzeczy, które będziesz mógł dodać i edytować w naszym edytorze:

  • tło
  • sekcja
  • tekst
  • obrazek
  • przycisk
  • formularz
  • kształt
  • webinar
  • wideo
  • ikony social media
  • przycisk PayPal
  • własny kod

Tło

Aby zmienić tło szablonu, kliknij je dwukrotnie. Wyświetlone zostaną możliwe opcje edycji:

  • jednolity kolor
  • gradient
  • grafika. Jeśli wybierzesz grafikę, będziesz mógł zdecydować w jaki sposób ją umieścić.
opcje edycji tła.

Obramowanie i cień

Dla każdego dodawanego lub edytowanego elementu możesz wybrać obramowanie i/lub cień. Jest to dobry sposób na wyróżnienie elementu, na który chcesz zwrócić uwagę.

Dla obramowania możesz określić:

  • styl
  • rozmiar
  • kolor
  • promień narożnika

Dla cienia możesz określić:

  • kolor
  • kierunek
  • położenie
  • rozmiar
  • rozmycie
ustawienia cienia.

Sekcje

Sekcje mają dwie główne funkcje:

  • Organizują elementy w logiczne grupy.
  • Umożliwiają łatwe zarządzanie treścią.

Większość naszych szablonów składa się z sekcji. Możesz również dodawać dodatkowe sekcje do swojego szablonu.

Dowiedz się więcej o tym, jak korzystać z sekcji w naszym edytorze Landing Pages.

Tekst

Możesz dodać nowy blok tekstowy z paska narzędzi lub edytować tekst, który już znajduje się w szablonie. Aby wprowadzić zmiany, dwukrotnie kliknij tekst lub blok tekstowy. Dostępne opcje edycji to:

  • czcionka
  • rozmiar czcionki
  • kolor czcionki
  • tło tekstu
  • odstęp
  • pogrubienie
  • kursywa
  • podkreślenie
  • przekreślenie
  • wyrównanie tekstu (do lewej, do środka, do prawej)
  • wypunktowanie
  • lista numerowana
  • hiperłącze
  • cień
dostępne opcje edycji tekstu.

Obrazek

Możesz korzystać z obrazków dostępnych w GetResponse lub przesłać własną grafikę (obraz lub gif) z komputera lub z adresu URL. Po dodaniu obrazka kliknij go dwukrotnie, aby zobaczyć dodatkowe opcji edycji. Obejmują one:

  • rozmiar
  • obramowanie
  • cień
  • hiperłącze

Możesz także użyć bardziej zaawansowanych opcji edycji, takich jak:

  • filtr
  • naklejki
  • orientacja
  • zmiana rozmiaru
  • przycinanie
  • dodawanie tekstu
  • rysowanie
  • dostosowywanie

Przycisk

Jeśli chcesz połączyć landing page z inną stroną internetową, wideo, plikiem PDF itd., możesz użyć przycisku. Kliknij go dwukrotnie, aby dostosować następujące ustawienia:

  • rozmiar
  • czcionka tekstu na przycisku
  • rozmiar czcionki
  • kolor czcionki
  • pogrubienie
  • kursywa
  • podkreślenie
  • przekreślenie
  • hiperłącze
  • cień
  • kolor przycisku
  • obramowanie i cień

Hiperłącze

Elementy takie jak blok tekstowy, blok obrazkowy, czy przyciski zawierają opcję dodania hiperłącza. Aby uzyskać dostęp do tej opcji, kliknij dwukrotnie dany element i wybierz ikonę hiperłącza. Następnie możesz wybierać pomiędzy różnymi rodzajami łączy. Są to:

  • adres www – służy do przekierowania użytkowników na inną wybraną stronę internetową.
  • e-mail – otworzy nowe okno wiadomości e-mail w domyślnej aplikacji pocztowej użytkownika zaadresowanej na wybrany przez Ciebie adres e-mail. Możesz również umieścić tutaj temat wiadomości.
  • sekcja – służy do kierowania odwiedzających do wybranej sekcji na Twojej stronie.
  • telefon – pozwoli odwiedzającym nawiązać połączenie telefoniczne z wybranym numerem bezpośrednio ze strony.
  • webinar – służy do połączenia elementu z aktywnymi webinarami w Twoim koncie. Wybranie tego typu linku spowoduje przeniesienie gości na stronę rejestracji na wybrany webinar.

Formularz

Niektóre szablony domyślnie zawierają formularz zapisu. Jeśli wybrany przez Ciebie szablon nie zawiera formularza, możesz dodać go z paska narzędzi i wybrać pomiędzy formularzem statycznym, a formularzem typu pop-up.

typy formularzy.

Aby edytować formularz statyczny, kliknij go dwukrotnie, aby zobaczyć dodatkowe opcje edycji:

  • kliknij formularz, wybrane pole lub przycisk, aby zmienić tekst i formatowanie
  • kliknij formularz dwukrotnie, aby dodać kolejne pola: pola dodatkowe i pola zgody. Pola dodatkowe pozwalają Ci zbierać informacje o kontaktach. Pola zgody pozwalają kontaktom na wyrażenie zgody na bycie dodanym do listy marketingowej oraz przetwarzanie ich danych.

Aby dodać kolejne pola, kliknij przycisk Pola formularza.

kliknij pola formularza.

Następnie w zakładce Pola dodatkowe wybierz te, których chcesz użyć. Kliknij zakładkę Pola zgody, aby zobaczyć pola zgody stworzone w Twoim koncie. Wybierz te, które chcesz dodać do formularza.

Przycisk dodany do formularza może jedynie zbierać zapisy na listę. Nie może on być podlinkowany. Aby po zapisie przekierować kontakty na konkretną stronę, użyj ustawień strony z podziękowaniem

Kształt

Kształty mogą pomóc Ci oddzielić sekcje, zwrócić uwagę na pewne sekcje strony lub stworzyć ramki dla określonych elementów. Możesz wybrać jedną z następujących opcji:

  • okrąg
  • prostokąt
  • linia pozioma lub pionowa

Kliknij dwukrotnie kształt, aby edytować jego tło, obramowanie i cień.

Webinar

Aby ułatwić kontaktom rejestrację na webinar, możesz dodać formularz rejestracji bezpośrednio na swojej stronie landing page. Kliknij dwukrotnie formularz, aby wybrać ten webinar, którego chcesz użyć (jeśli zaplanowany jest więcej niż jeden webinar). Podobnie jak w formularzu zapisu na listę, możesz potem dodać pola dodatkowe i pola zgody.

Dowiedz się więcej o dodawaniu webinarów do strony landing page.

Wideo

Możesz osadzać filmy wideo z serwisów takich jak YouTube bezpośrednio na stronie landing page. Po przeciągnięciu bloku na stronę kliknij go dwukrotnie, aby określić:

  • adres URL filmu
  • obramowanie i cień
  • ustawienia wyświetlania filmu

Dowiedz się więcej o tym, jak dodawać wideo do landing pages.

Ikony social media

Ikony te umożliwiają odwiedzającym udostępnianie strony na ich profilach społecznościowych i zwiększają ruch na stronie. Nie można ich edytować.

Ikony social media nie mogą być użyte jako linki do Twoich profili społecznościowych. Jeśli chcesz połączyć stronę z profilami społecznościowymi, dodaj logo odpowiedniej platformy jako obrazek i użyj opcji hiperłącza.

Przycisk PayPal

Oferujemy integrację z systemem PayPal, aby ułatwić Ci sprzedaż produktów za pomocą landing pages.

Dowiedz się więcej o integracji.

Własny kod

Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem, możesz użyć tej opcji, aby dodać do strony funkcje, które nie są dostępne w naszym edytorze.

Dowiedz się, jak dodać własny kod do landing page.

Licznik czasu

Licznik umożliwia odliczanie dni, godzin, minut i sekund do określonej daty w przyszłości, lub odmierzać czas od momentu wejścia użytkownika na stronę. Jest to świetny sposób na ogłoszenie wyprzedaży lub budowanie oczekiwania na wydarzenie. Pomaga stworzyć poczucie pilności, aby zachęcić potencjalne kontakty do zapisania się na listę.

Dowiedz się, jak używać licznika.

Ustawienia SEO

Klikając ikonkę ustawień, będziesz mógł zdecydować, w jaki sposób strona będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania i po podlinkowaniu jej.

Możesz ustawić:

  • tytuł strony
  • opis strony
  • powiadomienia dot. cookies
  • favicon
  • obrazek Facebook
ustawienia seo.

Podgląd

Możesz sprawdzać swój landing page, stronę z podziękowaniem i ich wersje mobilne w trakcie pracy. Kliknij przycisk Podgląd, aby zobaczyć, jak będzie wyglądać Twoja strona po opublikowaniu.