Jakie funkcje są dostępne w kreatorze wiadomości?

Ten artykuł dotyczy tylko starszej wersji edytora wiadomości.

Istnieje wiele elementów, z którymi możesz pracować w kreatorze wiadomości. Obejmują one:

  • Preheader (możesz dodać link „wyświetl online” do swojej wiadomości. Preheader działa także jako podgląd wiadomości w skrzynkach odbiorczych Twoich kontaktów.)
  • Blok tekstu (możesz dodać tekst do swojej wiadomości)
  • Bloki obrazków (możesz wybrać z bogatej galerii obrazów lub przesłać własne)
  • Bloki tekstu i obrazków
  • Linia pozioma
  • Przycisk (możesz go podlinkować do strony internetowej, produktu, wideo, dokumentu itp.)
  • Webinar (dla zaproszeń i przypomnień o webinarach)

Po dodaniu tych bloków możesz je dostosować, klikając je dwukrotnie.

Ecommerce

W tej sekcji znajdziesz przycisk PayPal, który możesz użyć po podłączeniu integracji z PayPal.

Dla osób posiadających pakiet Ecommerce Marketing i MAX oferujemy również kilka zaawansowanych funkcji e-commerce, w tym:

Social media

Te ikony umożliwiają odwiedzającym udostępnianie wiadomości w swoich kanałach społecznościowych. Nie możesz ich edytować.

Ikony mediów społecznościowych nie mogą być używane jako linki do Twoich profili w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz utworzyć linki do swoich profili, zamiast tego dodaj logo platformy mediów społecznościowych jako obraz i użyj go jako hiperłącze.

Ikony umożliwiają udostępnianie w:

  • Facebook
  • X
  • Pinterest
  • Google +
  • Linkedin

Zapisane fragmenty

Ta funkcja umożliwia zapisanie całego utworzonego bloku, dzięki czemu można go używać w innych wiadomościach bez konieczności ponownego tworzenia. Jest to przydatne, gdy na przykład dodajesz podpis do wszystkich swoich mailingów.

Aby zapisać fragment, kliknij ikonę Fragment. Zapisany blok znajdziesz na pasku narzędzi.

Historia

Podczas pracy automatycznie zapisujemy twoje ostatnie zmiany, więc jeśli nie podoba Ci się wygląd wiadomości, możesz jednym kliknięciem wrócić do jednej z poprzednich wersji.

Testowanie wiadomości

Dobrym pomysłem jest przetestowanie wiadomości przed jej wysłaniem, aby mieć lepsze wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądać. W GetResponse możesz to zrobić poprzez:

  • wysłanie sobie wiadomości testowej,
  • sprawdzanie podglądu na żywo dla najpopularniejszych skrzynek odbiorczych,
  • sprawdzenie podglądu mobilnego, aby upewnić się, że wiadomość wygląda prawidłowo na wszystkich urządzeniach,
  • sprawdzenie SpamScore, aby zobaczyć jakie są szanse, że wiadomość zostanie filtrowana jako spam.