Jak zmienić adres pocztowy widoczny w stopce wiadomości? Video
W GetResponse stopka dodawana jest do każdej wiadomości automatycznie. Adres, który wyświetla się w stopce zależy od adresu dodanego w ustawieniach powiązanej z Twoją wiadomością listy.
Aby zmienić adres widoczny w stopce wiadomości:
- Przejdź do zakładki Kontakty.
- Znajdź listę, która jest powiązana z Twoją wiadomością i kliknij przycisk akcji (3 kropki).
- Kliknij Ustawienia.
- W zakładce Ogólne przejdź do sekcji Wyświetl adres pocztowy w stopce wiadomości i kliknij niebieski trójkąt, aby rozwinąć widok.
- Zmień adres pocztowy oraz jego format.
- Kliknij Zapisz ustawienia.
Aby wyłączyć adres widoczny w stopce wiadomości, kliknij przycisk po lewej stronie adresu.
Jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie, zgodnie z ustawą CAN-SPAM musisz umieścić adres pocztowy w stopce Twojej wiadomości. Może to być Twój adres zamieszkania, adres Twojej firmy, bądź adres Twojej skrytki pocztowej.
Możesz też zmienić język, w którym wyświetla się stopka Twojej wiadomości oraz edytować jej styl. Dowiedz się jak to zrobić.