Jak zamknąć konto GetResponse?
Te wskazówki dotyczą płatnych kont. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak zamknąć konto Free.
Uwaga: konto można zamknąć jedynie używając przeglądarki. Nie jest możliwe zamknięcie konta przy użyciu aplikacji mobilnej.
Aby zamknąć konto, zaloguj się i przejdź do zakładki Profil > Moje płatności. Kliknij link Anuluj subskrypcję.
Kolejna strona to krok 1 z 3. Jest to podsumowanie Twojego konta: znajdziesz tu informacje na temat ilości kontaktów, newsletterów, wersji roboczych i autoresponderów, jakie stracisz jeśli zdecydujesz się zamknąć konto. Aby przejść do następnego kroku anulowania subskrypcji, zjedź na dół strony i kliknij link Przejdź do kolejnego kroku.
Gdy klikniesz link, zostaniesz przeniesiony na krok 2 z 3, gdzie zobaczysz ostrzeżenie o zamknięciu konta. Aby zamknąć konto, zaznacz okienko i podziel się z nami informacją, co doprowadziło Cię do decyzji o zamknięciu konta i co możemy poprawić.
Po podaniu powodu anulowania konta pamiętaj, aby kliknąć przycisk Przejdź do następnego kroku.
Kolejna strona jest ostatnim krokiem. Możesz wybrać jedną z oferowanych opcji lub zamknąć konto. Aby zamknąć konto, kliknij czerwony przycisk Zamykam moje konto.
Przed zamknięciem konta oferujemy jedną z następujących opcji:
- w przypadku płatności miesięcznych: korzystanie z GetResponse przez 1 miesiąc całkowicie bezpłatnie (kwota stanowiąca równowartość ceny pakietu dodawana jest do salda konta), przejście na niższy plan lub zamrożenie konta na 60 dni
- w przypadku płatności rocznych/dwuletnich: korzystanie z GetResponse przez 2 miesiące całkowicie bezpłatnie (kwota odpowiadająca 2 miesiącom korzystania z planu doliczana jest do salda konta. Nadal płacisz za rok/dwa lata, nie przesuwamy daty kolejnej wpłaty, ale kwota płatności jest liczona na przykład za 10 miesięcy, a nie 12) lub przejście na niższy plan
Po kliknięciu czerwonego przycisku pojawi się wyskakujące okienko, gdzie będziesz mógł potwierdzić chęć zamknięcia konta. Aby zamknąć konto, kliknij przycisk Tak, zamknij je.
Po przejściu wszystkich kroków i pomyślnym zamknięciu konta wyświetli się strona z potwierdzeniem i otrzymasz wiadomość potwierdzającą na swojego maila. Nie będziesz już mógł się zalogować do konta.
Aby anulować darmowe konto Free, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia przez czat lub wyślij do nas maila.
Zwroty: GetResponse jest usługą typu “pay-as-you-go”. Dlatego też nie udzielamy zwrotów nawet jeśli zamkniesz konto zaraz po opłaceniu kolejnego okresu rozliczeniowego. Na przykład, jeśli pobierzemy opłatę z Twojej karty 10 sierpnia, a anulujesz subskrypcję 15 sierpnia, nadal jesteś zobowiązany do opłaty za cały miesiąc (lub rok, jeśli wybrałeś roczną subskrypcję). Z karty kredytowej nie zostaną pobrane żadne kolejne opłaty, ale kwoty już pobrane nie będą zwrócone.
Jaka jest polityka zwrotu kosztów w GetResponse?