Jak wywołać pop-up na podstawie złożonego zamówienia lub aktualizacji koszyka?
Poniższy artykuł dotyczy naszego nowego edytora formularzy i pop-upów. Pomoc dotycząca starszego edytora dostępna jest tutaj.
Możesz teraz reagować na zachowania osób odwiedzających Twój sklep i wyświetlić pop-up po tym jak klient:
- złoży zamówienie z konkretną wartością zamówienia, z wybraną ilością produktów, lub z konkretnymi produktami – możesz motywować kupujących, żeby wrócili dzięki ofertom takim jak zniżki czy program nagród
- zaktualizuje koszyk z konkretną wartością koszyka, wybraną ilością produktów, lub konkretnymi produktami – możesz zachęcić do kupna np. darmową dostawą, ulepszeniem produktów, czy lepszą ofertą
Oba wywoływacze mogą reagować na dane zebrane w przeszłości (np. 14 dni temu klient złożył zamówienie) lub tylko na nowe wydarzenia.
Zanim zaczniesz
Upewnij się, że Twój sklep jest podłączony do GetResponse.
Możesz wywołać pop-up na podstawie złożonych zamówień lub aktualizacji koszyka w Magento, WooCommerce, Prestashop i własnych integracjach API.
Wywoływanie pop-upów na podstawie złożonych zamówień
- Przejdź do Formularze i pop-upy i kliknij na nazwę pop-upu.
- Kliknij Edytuj pod Wyświetl reguły.
- Kliknij Włącz targeting w sekcji Targetowanie ecommerce.
- Wybierz sklep, dla którego chcesz włączyć targetowanie ecommerce (jeżeli masz więcej niż jeden sklep).
- Przesuń przełącznik obok Złożyli zamówienie, żeby wyświetlić więcej opcji.
- Wybierz wywoływacz, który ma wyświetlić pop-up:
- Wartość zamówienia – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną wartość zamówionych produktów
- Liczba produktów – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną liczbę zamówionych produktów
- Konkretny produkt – wybierz produkt, którego zamówienie chcesz śledzić (możesz wybrać wiele produktów)
- Kategoria produktu – wybierz produkt z kategorii, którą chcesz śledzić (możesz wybrać wiele kategorii), zamówienie jakiegokolwiek produktu z wybranych kategorii wywoła pop-up
- Wybierz, czy chcesz wywołać pop-up dla Nowych lub Wcześniejszych zamówień. Jeśli wybierzesz Poprzednie zamówienia, naciśnij na Ustawienia zaawansowane, żeby wybrać ramy czasowe tych zamówień.
- Naciśnij Zapisz, żeby przejść do kolejnej sekcji.
Wywoływanie pop-upów na podstawie zaktualizowanego zamówienia
- Powtórz kroki od 1 do 4 z sekcji Wywoływanie pop-upów na podstawie złożonych zamówień.
- Przesuń przełącznik obok Zaktualizowali koszyk, żeby wyświetlić więcej opcji.
- Wybierz wywoływacz, który ma wyświetlić pop-up:
- Wartość zamówienia – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną wartość zamówionych produktów
- Liczba produktów – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną liczbę zamówionych produktów
- Konkretny produkt – wybierz produkt, którego zamówienie chcesz śledzić (możesz wybrać wiele produktów)
- Kategoria produktu – wybierz produkt z kategorii, którą chcesz śledzić (możesz wybrać wiele kategorii), zamówienie jakiegokolwiek produktu z wybranych kategorii wywoła pop-up
- Wybierz, czy chcesz wywołać pop-up dla Nowych lub Istniejących koszyków. Jeśli wybierzesz Istniejące koszyki, naciśnij na Ustawienia zaawansowane, żeby wybrać ramy czasowe tych koszyków.
- Pamiętaj, żeby nacisnąć Zapisz, po wyborze wszystkich potrzebnych opcji.