Jak wyszukać kontakty na podstawie ich aktywności w webinarach?
Jeśli chcesz wyszukać kontakty na podstawie ich aktywności w webinarach, użyj warunków Zaawansowanego wyszukiwania na stronie Wyszukiwanie. Możesz zawęzić wyszukiwanie do określonych warunków:
- zarejestrowanych (przed wydarzeniem)
- zarejestrowanych, którzy nie wzięli udziału
- uczestników
Możesz wyszukać te kontakty, korzystając z jednej z metod opisanych poniżej.
Aby wyszukiwanie związane z webinarem działało poprawnie, rejestracja w ustawieniach webinaru musi być włączona.
Aby odszukać kontakty na podstawie ich aktywności w webinarach:
- Przejdź do zakładki Kontakty >> Wyszukiwanie.
- Na stronie Wyszukiwania, kliknij Wyszukiwanie zaawansowane. Spowoduje to otwarcie zaawansowanych opcji wyszukiwania.
- W opcjach Wyszukiwania zaawansowanego możesz kliknąć Wszystkie aktualne i przyszłe listy, aby rozwinąć opcje list. Wybierz listę, dla której chcesz skonfigurować wyszukiwanie. Możesz pominąć ten krok, aby wyszukiwać we wszystkich listach.
- Kliknij Dodaj warunek.
- Z menu rozwijalnego wybierz interesujące Cię wyszukiwanie.
- Aby wyszukać osoby zarejestrowane na webinar:
Akcje kontaktu > Webinary > Wziął udział > Nazwa webinaru > Zarejestrowany - Aby wyszukać osoby zarejestrowane, które nie wzięły udziału w wydarzeniu, wybierz dwa warunki:
Akcje kontaktu > Webinary > Wziął udział > Nazwa webianru > Zarejestrowany
Akcje kontaktu > Webinary > Nie wziął udziału > Nazwa webinaru > Uczestnik - Aby wyszukać osoby, które wzięły udział w wydarzeniu:
Akcje kontaktu > Webinary > Wziął udział > Nazwa webinaru > Uczestnik
- Aby wyszukać osoby zarejestrowane na webinar:
- Kliknij Zastosuj po wyborze warunków. Możesz również wybrać opcję Zapisz jako segment, aby użyć wyszukiwania w późniejszym czasie lub użyć zapisanego segmentu przy wyborze odbiorców newslettera, aby skierować do nich wiadomość.
Możesz mieszać te warunki wyszukiwania z innymi w zależności od potrzeb.
Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat wyszukiwania kontaktów oraz segmentów.