Jak wygenerować treść reklamy za pomocą Asystenta AI w płatnych reklamach?
Tworzenie reklam Google jest teraz szybsze i łatwiejsze dzięki naszemu Asystentowi AI.
Dzięki integracji z OpenAI, odpowiadając na kilka prostych pytań, otrzymasz treść reklamy w postaci ośmiu nagłówków i czterech opisów.
Zanim zaczniesz, będziesz potrzebował:
- aktywnego konta Google. Możesz założyć je tutaj.
- połączone konto Google Ads z GetResponse.
- kartę kredytową dodaną do konta Google Ads, aby opublikować reklamy.
- pamiętaj, że Twoja reklama może zostać odrzucona przez Google, jeśli nie będzie zgodna z jego zasadami.
- Przejdź do Narzędzia > Płatne reklamy i kliknij Stwórz reklamę.
- Wybierz cel. Możesz pozyskiwać potencjalnych klientów lub zaangażować swoich odbiorców.
- Dzięki opcji Pozyskanie potencjalnych klientów możesz zachęcić ludzi do zarejestrowania się lub podania swoich danych kontaktowych. Wybranie tej opcji umożliwia wybranie opcji Reklama wyszukiwarki z formularzem zapisu i dodanie formularza subskrypcji do reklamy w późniejszych krokach.
- Zaangażowanie odbiorców pomaga zwiększyć liczbę odwiedzin Twojej strony internetowej. Wybranie tej opcji pozwala wybrać opcję Reklama w wyszukiwarce bez formularza subskrypcji.
- Dzięki opcji Pozyskanie potencjalnych klientów możesz zachęcić ludzi do zarejestrowania się lub podania swoich danych kontaktowych. Wybranie tej opcji umożliwia wybranie opcji Reklama wyszukiwarki z formularzem zapisu i dodanie formularza subskrypcji do reklamy w późniejszych krokach.
- W kolejnym kroku wybierz opcję Użyję kreatora AI.
- Wpisz coś, co opisuje zalety Twojej usługi lub produktów, możesz tam wpisać słowa kluczowe lub frazy.
- Wybierz dziedzinę, którą się zajmujesz, wpisując jej pierwsze litery i wybierając ją z listy.
- Wybierz cel, jaki chcesz osiągnąć swoją reklamą.
- Wpisz krótki opis osób, dla których przeznaczona jest reklama oraz adres URL strony, która wyświetli się po kliknięciu reklamy.
- Ciesz się automatycznie wygenerowaną treścią i opisami. Możesz zaakceptować je takimi, jakie są, lub je edytować.
Teraz musisz dodać formularz do reklamy oraz skonfigurować czas działania i budżet.
Tutaj możesz uzyskać więcej informacji na ten temat.