Jak wybrać odbiorców newslettera?
Odbiorców newslettera możesz wybrać w czwartym kroku tworzenia newslettera ( „Odbiorcy” ). Możesz udoskonalić listę odbiorców poprzez uwzględnienie lub wykluczenie kontaktów lub grup kontaktów utworzonych w Twoim koncie.
W kroku wybierania odbiorców damy Ci możliwość:
- wybrania konkretnych odbiorców ze swojej listy kontaktów,
- wybrania pojedynczych lub wszystkich list w koncie,
- wybrania pojedynczych lub wszystkich segmentów.
Jak wysłać newsletter do wybranych list lub segmentów?
- Na stronie tworzenia newslettera przewiń w dół do sekcji Odbiorcy i kliknij Dodaj odbiorców.
- Możesz wybrać pomiędzy zakładkami Listy i Segmenty. Zaznacz listę/y i/lub segment/y, do których chcesz wysłać wiadomość. Kliknij Dodaj.
- W sekcji odbiorców zobaczysz listy i/lub segmenty, które wybrałeś
i całkowitą liczbę odbiorców Twojej wiadomości. - Po wyborze odbiorców możesz przejść do projektowania swojej wiadomości.
Jak wybrać konkretne kontakty z listy lub segmentu do wysłania newslettera?
- Wybierz jedną lub kilka list/segmentów, aby dodać odbiorców. Kiedy już to zrobisz, zobaczysz opcję Wybierz ręcznie.
- Wybierz odbiorców, do których chcesz wysłać wiadomość. Kliknij Dodaj.
- W sekcji odbiorców zobaczysz listy/segmenty, z których ręcznie wybrałeś swoich odbiorców i ich całkowitą liczbę.
- Po wyborze odbiorców możesz przejść do projektowania swojej wiadomości.
Jeżeli chciałbyś się dowiedzieć, jak wykluczyć kontakty z listy odbiorców, przejdź do naszego artykułu Jak wykluczyć odbiorców z wysyłki newslettera.
Chcę wybrać kilka list do wysyłki newslettera. Czy kontakty, które znajdują się na kilku listach jednocześnie, dostaną zduplikowane wiadomości?
Twoje kontakty nie otrzymają kilku newsletterów, jeśli znajdują się na kilku listach naraz. System GetResponse sprawdza duplikaty i wysyła tylko jeden newsletter do odbiorców, których adresy email znajdują się na kilku listach naraz.