Jak używać domen, subdomen i katalogów dla starszej wersji landing page?
Używaj domen, subdomen i katalogów, aby stworzyć precyzyjne kampanie lub uporządkować swoje produkty w oparciu o potrzeby biznesowe. Używając katalogów, możesz opublikować kilka landing pages na jednej domenie lub subdomenie. Jest to łatwe i wygodne rozwiązanie do publikowania landing pages, aby reklamować swoje produkty i wzmacniać swoją markę.
Tutaj znajdziesz instrukcje, jak ustawić adres URL swojej landing page?
Kiedy hostować landing pages jako katalogi na domenie?
Możesz używać domen i katalogów, gdy:
- chcesz, aby nazwa domeny pojawiła się w adresie URL twojej landing page,
- chcesz opublikować wiele stron landing pages,
- nie posiadasz jeszcze strony internetowej na swojej domenie.
Możesz dodać domeny i katalogi, gdy konfigurujesz ustawienia URL swojej strony landing page. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić. Katalogi dodajesz w końcowym kroku. Możesz korzystać z tylu katalogów, ilu potrzebujesz.
Na przykład:
Jesteś właścicielem domeny przyklad.com. Prowadzisz wyprzedaż trzech produktów i chcesz mieć dedykowany landing page dla każdego z nich. Aby to zrobić:
- Przypisz swoją domenę do strony landing page.
- Stwórz katalog dla każdej strony, na której będą umieszczone produkty.
W tym przypadku adres URL każdej strony produktowej zawiera nazwę domeny i katalogu:
- przyklad.com/produkt1
- przyklad.com/produkt2
- przyklad.com/produkt3
Kiedy hostować landing pages jako katalogi na subdomenie?
Możesz używać subdomen i katalogów, gdy:
- chcesz, aby nazwa domeny pojawiła się w adresie URL twojej landing page,
- chcesz szybko opublikować wiele stron landing pages,
- masz już stronę internetową na swojej domenie,
- chcesz używać subdomen, aby uporządkować wyprzedaż produktów według pór roku, rynków lub innych kategorii, które odpowiadają Twoim potrzebom biznesowym.
Możesz dodać domeny, subdomeny i katalogi, gdy konfigurujesz adres URL strony. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić. Katalogi dodajesz w końcowym kroku. Możesz korzystać z tylu katalogów, ilu potrzebujesz.
Na przykład:
Posiadasz domenę przyklad.com. Używasz tej domeny do hostowania głównej strony internetowej swojej firmy. Cztery razy w roku prowadzisz wyprzedaż sezonową, w której prezentujesz najbardziej popularne produkty. Aby to zrobić:
- Stwórz cztery subdomeny dla sezonowej wyprzedaży, które nazwiesz „wiosna”, „lato”, „jesień” i „zima”.
- Umieść każdy landing pages z produktami sezonowymi na subdomenie.
Adres URL landing page zawierać będzie teraz nazwę subdomeny, domeny i katalogu:
- wiosna.przyklad.com/produkt1
- wiosna.przyklad.com/produkt2
- wiosna.przyklad.com/produkt1
- lato.przyklad.com/produkt2
- jesien.przyklad.com/produkt1
- jesien.przyklad.com/produkt2
- zima.przyklad.com/produkt1
- zima.przyklad.com/produkt2
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj na naszym blogu, jak stworzyć stronę internetową przy pomocy GetResponse.