Jak ustawić regularne importy do moich list?
Możesz zintegrować swoje konto
Cykliczne importy
Jeśli zdecydujesz się na ustawienie cyklicznych importów, powinieneś pamiętać o tym, że:
- Może zdarzyć się że przekroczysz dopuszczalny rozmiar bazy adresowej określony w Twoim planie cenowym. Jeśli tak się stanie, doliczymy do Twojego rachunku opłatę za rozszerzenie bazy.
- Żaden zaplanowany import nie może przekroczyć liczby 10,000 kontaktów.
Wszystkie dostępne integracje możesz zobaczyć w zakładce Integracje. Aby do niej dotrzeć, zaloguj się do swojego konta GetResponse, kliknij
Jakie integracje możesz wykorzystać, aby dodawać kontakty do list?
Dysponujemy wieloma integracjami, które możesz ustawić w formie cyklicznych importów. Niektóre integracje będą wymagały skopiowania informacji (takich jak, na przykład klucz API, token OAuth, lokalizacja URL
- Magento
- Zoho
- Shopify
- BigCommerce
Kiedy łączysz swoje konto Salesforce, wymagane jest tylko zalogowanie do tego konta.
W zakładce Integracje znajdź aplikację, którą chcesz zintegrować ze swoim kontem GetResponse. Kliknij na nazwę aplikacji aby rozwinąć szczegóły i wpisać informacje niezbędne aby połączyć oba konta i kliknij na przycisk Połącz.
Gdzie skonfigurować to, jak kontakty mają być importowane?
Szczegóły importu ustawisz na stronie Skonfiguruj cykliczne importy. Dotrzesz do tej strony wpisując dane do autoryzacji i klikając w Połącz w zakładce Integracje.
Strona do konfigurowania cyklicznych importów pozwoli Ci:
- wybrać listę do której chcesz dodawać kontakty,
Uwaga: Kontakty będą importowane co 24 godziny. - dodać kontakty do cyklu autorespondera (nie obowiązkowe),
- wybrać grupę (kontakty lub leady) i źródło (wymagane),
- określić kryteria dodawania kontaktów (dodaj nowe kontakty i zaktualizuj dane istniejących, dodaj jedynie nowe kontakty lub tylko zaktualizuj dane istniejących kontaktów; wymagane),
- potwierdzić, że masz pozwolenie na dodanie tych osób na swoją listę (wymagane)
Jak można przypisywać pola dodatkowe w cyklicznych importach?
Dodatkowe informacje o kontaktach przypiszesz do pól dodatkowych z GetResponse na stronie Przypisz pola dodatkowe. Przeniesiemy Cię na nią automatycznie po skonfigurowaniu szczegółów importu. Pola dodatkowe z aplikacji, z którą się łączysz (na dole) i opcje ich zintegrowania z GetResponse (na górze) są wyświetlane w kolumnach.
Nasz system jest w stanie automatycznie rozpoznać pola nazwy i adresu email. Uwaga: adres email jest wymagany.
W przypadku pozostałych, przypisz pola dodatkowe w GetResponse do pól, które zawierają informacje o kontaktach z konta z którym się łączysz. Zastosuj poniższe kroki, aby dopasować pola dodatkowe:
- Wybierz opcję Przypisz pole i wybierz jedno z istniejących pól dodatkowych.
- Jeśli chcesz pominąć przypisywanie pól niewymaganych, zaznacz okienko Pomiń kolumny ze znakiem „?”
Skieruj kursor na siatkę i przewiń w prawo, aby uzyskać dostęp do menu konfiguracji wszystkich pól. Gdy już skończysz, kliknij przycisk Import.
Uwaga: Pomimo tego, że nie pokazujemy konkretnej informacji (wartości pola dodatkowego) w kolumnach pól dodatkowych, wartości te zostaną zaimportowane.
Czy można ustawić cykliczne importy do większej ilości list?
Jedną integrację można połączyć z wieloma listami. Wróć do zakładki Integracje i kliknij na nazwę aplikacji. Rozwiną się szczegóły integracji i przycisk do skonfigurowania importów. Kliknij przycisk i powtórz powyższe kroki dla innej listy.
Jak zatrzymać lub edytować cykliczne importy?
Aby zatrzymać importy do określonej listy, skieruj kursor na menu Akcji i wybierz Zatrzymaj importy. Jeśli chcesz całkowicie rozłączyć integrację i rozłączyć konta, kliknij przycisk Rozłącz.
Aby edytować szczegóły integracji, skieruj kursor na menu Akcji i wybierz Edytuj ustawienia. Wybierz „Importuj teraz” jeśli nie chcesz czekać na zaplanowany import, aby dodać lub zaktualizować dane kontaktów.
Czy importy z wtyczek różnią się od cyklicznych importów?
Istnieje możliwość importowania kontaktów do GetResponse z innych aplikacji przez wtyczki. W odróżnieniu od cyklicznych importów, wtyczki dają możliwość importu nowych kontaktów lub zaktualizowania ich danych w oparciu w określonych sytuacjach Mogą to być:
- zapisy podczas rejestracji,
- zapisy przez formularz GetResponse,
- odwiedziny na stronie,
- zakupy,
- opuszczone koszyki.
Importy przez wtyczki są wyjątkowo wygodne dla użytkowników ecommerce, którzy posiadają swoje sklepy i chcą na bieżąco aktualizować swoją bazę kontaktów, po dokonaniu zakupów przez ich klientów. Użytkownicy kont Marketer i Creator mogą zintegrować funkcjonalności ecommerce w GetResponse, takie jak:
- rekomendacje produktów
- nawiązanie do opuszczonego koszyka
- Automation oraz warunki Zrealizowany zakup, Porzucony koszyk i Odwiedzony URL.
W ten sposób możesz śledzić zachowania swoich klientów i wysyłać do nich spersonalizowane wiadomości. Nie ma limitu kontaktów, które można wyeksportować do GetResponse przez wtyczki.
Tutaj dowiesz się więcej na temat naszych wtyczek ecommerce.