Jak stworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia WooCommerce?
Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia jest wysyłana do klientów w celu powiadomienia ich o jego zaksięgowaniu. Jest to rodzaj szybkich wiadomości transakcyjnych generowanych po dokonaniu zakupu. Potwierdzenie zawiera krótkie podsumowanie zamówionych produktów i jest uzupełniane automatycznie.
Ważne: Dla każdego sklepu można utworzyć tylko jedną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Jak mogę utworzyć wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia?
Aby utworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia:
- Przejdź do Narzędzia e-commerce > Szybkie wiadomości transakcyjne.
- Kliknij przycisk Podłącz się, aby zintegrować GetResponse z WooCommerce.
- Kliknij przycisk Stwórz szybką wiadomość transakcyjną.
- Otworzy się osobne okienko. Wybierz Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia, a następnie kliknij Przejdź do edytora wiadomości.
- Wpisz nazwę wiadomości, wybierz sklep, adres email nadawcy i odpowiedz do, wpisz temat wiadomości i przejdź do strony Stwórz wiadomość.
- Na stronie Grafika i treść wybierz szablon zgodnie ze swoimi potrzebami.
- Wygląd potwierdzenia zamówienia można modyfikować. Możesz:
- zmienić wygląd i orientację
- dostosować pionowe i poziome odstępy
- zdecydować, czy zostanie wyświetlona treść potwierdzenia i ją skonfigurować
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać numer zamówienia i go skonfigurować
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać datę zamówienia i ją skonfigurować
- dopasować wyrównanie obrazu oraz marginesy
- skonfigurować nazwę produktu
- skonfigurować cenę
- skonfigurować ilość
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać sumę zamówienia i ją skonfigurować
- Można również umieścić dodatkowe elementy poza polem potwierdzenia zamówienia:
- grafikę
- tekst
- przycisk
- wideo
- odstęp
- separator
- ikony social media
- Kliknij przycisk Dalej w prawym, górnym rogu.
- Kliknij przycisk Zapisz i aktywuj.
- Twoja wiadomość zostanie zapisana w zakładce Szybkie wiadomości transakcyjne.
Jak mogę zarządzać moimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia?
Możesz zarządzać swoimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia w sekcji Szybkie wiadomości transakcyjne, gdzie zobaczysz wszystkie rodzaje szybkich wiadomości transakcyjnych stworzonych przez Ciebie.
Pod nazwą swojej wiadomości zobaczysz:
- sklep, do którego podłączona jest wiadomość
- rodzaj wiadomości
W tej zakładce można również sprawdzić ogólne statystyki dotyczące szybkich wiadomości transakcyjnych:
- ilość dostarczonych wiadomości,
- wskaźnik otwarć,
- wkaźnik kliknięć.
Menu akcji (pionowy wielokropek) pozwala na edytowanie, podgląd, usunięcie i wysłanie wiadomości testowej.
Uwaga: Musisz najpierw wyłączyć swoją wiadomość poprzez zmianę jej Statusu, aby móc ją edytować.