Jak stworzyć reklamę Facebook Ads w GetResponse?

Facebook Marketing Partner Logo.

Integracja z Facebook Ads pomoże Ci poszerzyć działania marketingowe przez nawiązanie kontaktu z odbiorcami w mediach społecznościowych bezpośrednio z konta GetResponse. Możesz tworzyć reklamy na strony Facebooka i konta Instagram powiązane z nimi. Facebook Ads mogą być tworzone dla różnych odbiorców, dzięki czemu będziesz miał pewność, że dotrą do właściwych osób.

Zanim zaczniesz:

Początkowe tworzenie

  1. Przejdź do zakładki Płatne reklamy i kliknij Stwórz reklamę.
  2. Wybierz Zaangażowanie odbiorców.



  3. Zaangażowanie odbiorców pomaga zdobyć więcej wizyt na Twojej stronie internetowej. Dla reklam Facebook należy wybrać Docieranie do listy lub segmentu.
    Możesz również wybrać Reklamę w wyszukiwarce dla reklam Google bez formularza subskrypcji.

  1. Wprowadź nazwę Twojej reklamy.

Umiejscowienie reklamy

Kliknij Ustal umiejscowienie w sekcji Umiejscowienie reklamy, aby wybrać stronę na Facebooku i/lub profil na Instagramie, który chcesz połączyć z Twoim kontem Facebook Ads. Jeśli masz profil na Instagramie połączony ze stroną na Facebooku, zobaczysz go obok nazwy Twojej strony. Jeśli Twoje konto reklamowe nie jest jeszcze połączone, możesz przejść stąd do strony integracji, aby je połączyć.

Gdzie chcesz wyświetlać swoją reklamę?

Zaznacz okienko, jeśli chcesz umieścić reklamę w aktualnościach wybranej strony oraz jeśli chcesz umieścić reklamę w Audience Network. Jeśli posiadasz profil na Instagramie, możesz umieścić reklamę w aktualnościach na Instagramie oraz w Instagram Stories.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak połączyć konto na Instagramie ze stroną na Facebooku.

Na jakich urządzeniach wyświetlać Twoją reklamę?

Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać Twoją reklamę.

Treść

Przykuj uwagę odbiorców treścią reklamy. To, co widzą, gdy reklama jest wyświetlana, powinno jasno określać, co promujesz, i zachęcać do jej kliknięcia.

  1. Kliknij Stwórz treść reklamy.
  2. Dodaj obraz, kilka obrazów, by stworzyć karuzelę lub filmik, by promować Twoją treść.
    Uwaga: Możesz użyć: JPG, PNG, JPEG do 10MB dla obrazów, lub .mp4, .mov do 50MB dla filmików. Facebook rekomenduje, aby filmik miał 15 sekund lub mniej.
  3. Dodaj Wiadomość prezentującą Twoją reklamę do Twojego postu dla odbiorców (opcjonalnie).
  4. Wybierz Stronę, na którą trafią Twoi odbiorcy po kliknięciu. Może to być landing page w GetResponse lub możesz wybrać Własny adres URL, aby wybrać stronę poza naszą platformą.
  5. Dodaj Nagłówek, aby przyciągnąć odbiorców.
  6. Wybierz Rodzaj przycisku, który wyświetli się obok Twojej reklamy.
  7. Dodaj Opis produktu (opcjonalnie).
  8. Kliknij Zapisz, aby zobaczyć podgląd Twojej reklamy. Możesz sprawdzić, jak reklama będzie wyglądała na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Grupa docelowa

Wybranie konkretnej grupy docelowej pomoże Ci dotrzeć do odpowiednich osób. Możesz wybrać dwie opcje.

  1. Kliknij Wybierz odbiorców, aby zacząć ustalanie Twojej grupy docelowej.
  2. Wybierz, czy tworzysz reklamę w specjalnej kategorii.
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zasadach Specjalnych kategorii reklam Facebooka.
  3. Wybierz listę lub segment, do którego chcesz porównać nową grupę docelową. Musi mieć przynajmniej 100 kontaktów.
  4. Kliknij Zapisz, aby zachować zmiany.

Czas trwania oraz budżet

Wybierz czas trwania Twojej reklamy i ustal jej budżet.

Zacznij od czasu trwania reklamy. Możesz zdecydować, jak długo Twoja reklama będzie wyświetlana. Możesz ustawić, aby reklama rozpoczęła się dzisiaj lub zaplanować ją na później, aby zsynchronizować ją z Twoimi promocjami i specjalnymi ofertami.

  1. Wybierz dzień rozpoczęcia.
  2. Zostaw zaznaczoną opcję ta reklama ma być bezterminowa, jeśli nie chcesz by Twoja reklama wygasła. Jeśli wolisz, możesz ją odznaczyć i wybrać datę zakończenia.

W ostatnim kroku ustal budżet dla Twojej reklamy, decydując, ile chcesz wydawać dziennie za pomocą suwaka.

Miesięczna kalkulacja pojawi się poniżej.

Możesz edytować budżet później, aby zwiększyć ilość kliknięć Twojej reklamy.

Kliknij Zapisz po skończeniu edycji.


Na koniec kliknij Stwórz reklamę, aby ją aktywować.