Jak stworzyć landing page?

Strona landing page jest jednym ze sposobów budowania listy kontaktów w GetResponse. Zachęca odwiedzających do zapoznania się z Twoimi produktami i usługami oraz do zapisania się na Twoją listę. Możesz skorzystać z zaprojektowanych przez nas szablonów, lub stworzyć swoją własną stronę od początku.

Jak zacząć?

1. Przejdź do zakładki Landing pages i kliknij Stwórz stronę.
2. Wybierz szablon.
3. W nowym oknie wpisz nazwę strony i kliknij Użyj. W ten sposób otworzysz edytor szablonu.

Edycja szablonu

1. Aby edytować tekst, kliknij dwukrotnie na fragment tekstu, który chcesz zmienić i dodaj swój własny tekst. Pojawi się pasek narzędzi do edycji, dzięki którym zmienisz styl, format oraz pozycję tekstu.
2. Aby edytować formularz zapisu, kliknij na niego dwukrotnie, aby wyświetlić dodatkowe opcje edycji:

  • kliknij na pole formularza, aby zmienić tekst i formatowanie
  • kliknij dwukrotnie na formularz, aby dodać nowe pola: pola dodatkowe lub pola zgody. Przy pomocy pól dodatkowych zbierzesz informacje na temat swoich subskrybentów. Pole zgody natomiast służy do wyrażenia zgody na Twoje zasady dotyczące marketingu lub przetwarzania danych, zanim kontakt zostanie dodany do Twojej listy.

Aby dodać nowe pole, kliknij na przycisk Pola formularza. Następnie przejdź do zakładki Pola dodatkowe i wybierz pole, które chcesz użyć. Przejdź do zakładki Pola zgody, aby zobaczyć pola zgody, które zostały stworzone w Twoim koncie.

3. Skorzystaj z paska menu po prawej stronie ekranu, aby dostosować szablon do swoich potrzeb. Możesz dodać sekcje, przyciski, formularze, kształty, video, ikony mediów społecznościowych oraz przyciski PayPal.
4. (Opcjonalnie) Dodaj więcej wariantów strony, aby przetestować swoje projekty.
5. Naciśnij ikonę telefonu, aby wygenerować wersję mobilną swojej strony.
6. Jeśli projekt Ci się podoba, naciśnij przycisk Kolejny krok.

Edycja ustawień strony

1. (Opcjonalnie) W Ustawieniach SEO możesz edytować nazwę strony oraz dodać opis. Dodanie opisu może wpłynąć pozytywnie na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google. Możesz również zaznaczyć pole Nie indeksuj w wyszukiwarkach.
2. W Ustawieniach adresu URL strony wybierz adres URL dla swojej strony. Domyślnie Twoja strona jest publikowana na subdomenie GetReponse, ale możesz także użyć swojej własnej domeny lub katalogu. Dowiedz się więcej na temat tego, jak dodać swoją domenę, oraz zmienić rekordy DNS  i CNAME.

Adres URL Twojej strony może zawierać małe litery bez znaków diakrytycznych (a-z), cyfry (0-9) oraz łącznik ‘-’. Znaki podkreślenia, diakrytyczne oraz znaki specjalne nie są dozwolone.


3. W Ustawieniach subskrypcji wybierz listę, do której będą dodane Twoje kontakty po zapisie, ustaw subskrypcję z potwierdzeniem, zdecyduj czy kontakty mają zostać dodane do cyklu autoresponderów i wybierz stronę z podziękowaniem.
4. (Opcjonalnie) dodaj kod śledzący konwersję przy pomocy Google Analytics i Google AdWords