Jak stworzyć FAQ w Czatach GetResponse?

FAQ w Czatach GetResponse pozwala Ci tworzyć odpowiedzi na często zadawane pytania w formie przycisków. Gość na czacie może kliknąć w przycisk, aby natychmiastowo uzyskać odpowiedź na temat, który go interesuje.

Możesz wybrać kiedy FAQ będzie wyświetlane. FAQ może mieć maksymalnie 25 pytań i odpowiedzi (do 5. na każdy poziom). W tym samym czasie możesz mieć tylko jeden FAQ.

Struktura FAQ w czatach przypomina drzewo. Możesz wyświetlać wszystkie przyciski na raz, bądź pokazywać tylko niektóre po kliknięciu tych położonych wyżej w strukturze.

Tworzenie nowego FAQ

Aby rozpocząć tworzenie FAQ:

  1. Przejdź do Czatów.
  2. Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
  3. Kliknij FAQ.
  4. Wybierz opcję Od zera bądź Użyj szablonu.


  5. Zdecyduj czy, bądź kiedy FAQ będzie wyświetlane. FAQ może być wyłączone, włączone kiedy czaty są dostępne, bądź zawsze włączone.


  6. Możesz edytować swoją wiadomość powitalną po kliknięciu w nią. Po skończonej edycji kliknij poza okno edycji, aby zapisać zmiany.



  7. Przejdź do kolejnego rozdziału, aby dowiedzieć się jak dodawać pytania i odpowiedzi.

Dodawanie nowych pytań i odpowiedzi

Przycisk reprezentuje pytanie, a odpowiedź wyświetli się po jego kliknięciu.

Aby dodać nowy przycisk:

  1. Kliknij Dodaj przycisk w prawym panelu.



  2. Kliknij Edytuj tekst, następnie wpisz tekst (do 30 znaków) i kliknij Zapisz i zamknij.



  3. Kliknij Kliknij aby dodać własną odpowiedź w środkowym panelu, aby przejść do edycji odpowiedzi w prawym panelu. Po dodaniu tekstu (do 350 znaków) kliknij poza okienkiem w celu zapisania zmian.



  4. Powtarzając kroki 1-3, możesz dodać nowy przycisk, decydując gdzie go dodać.
    Jeśli najpierw klikniesz w kafelek Wiadomość powitalna – przycisk wyświetli się natychmiast.



    Jeśli klikniesz w odpowiedź na wcześniej stworzone pytanie – przycisk pojawi się po wyświetleniu tej odpowiedzi. Można tego użyć jako pytanie dodatkowe.

Podpowiedź: Możesz zmieniać kolejność przycisków przeciągając je i upuszczając w docelowym miejscu.

Edytowanie odpowiedzi

Możesz edytować odpowiedzi klikając w nie. Panel edycji pojawi się po prawej stronie.

Usuwanie pytań i odpowiedzi

Aby usunąć przycisk, kliknij w ikonę kosza po jego prawej stronie.

Publikowanie zmian

Możesz zapisać zmiany w każdej chwili klikając przycisk Opublikuj zmiany. Jeśli FAQ nie jest jeszcze gotowe a chcesz je zapisać jako kopię roboczą, zmień częstotliwość wyświetlania na Nie wyświetlaj FAQ.

Testowanie FAQ

Aby przetestować FAQ:

  1. Przejdź do Czatów.
  2. Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
  3. Kliknij w FAQ.
  4. Przetestuj swoje FAQ w oknie czatu po prawej stronie ekranu.

Usuwanie FAQ

Aby usunąć FAQ:

  1. Przejdź do Czatów.
  2. Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
  3. Kliknij w FAQ.
  4. Kliknij w ikonę kosza po prawej stronie Wiadomości powitalnej i zatwierdź usunięcie.