Jak stworzyć FAQ w Czatach GetResponse?
FAQ w Czatach GetResponse pozwala Ci tworzyć odpowiedzi na często zadawane pytania w formie przycisków. Gość na czacie może kliknąć w przycisk, aby natychmiastowo uzyskać odpowiedź na temat, który go interesuje.
Możesz wybrać kiedy FAQ będzie wyświetlane. FAQ może mieć maksymalnie 25 pytań i odpowiedzi (do 5. na każdy poziom). W tym samym czasie możesz mieć tylko jeden FAQ.
Struktura FAQ w czatach przypomina drzewo. Możesz wyświetlać wszystkie przyciski na raz, bądź pokazywać tylko niektóre po kliknięciu tych położonych wyżej w strukturze.
Tworzenie nowego FAQ
Aby rozpocząć tworzenie FAQ:
- Przejdź do Czatów.
- Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
- Kliknij FAQ.
- Wybierz opcję Od zera bądź Użyj szablonu.
- Zdecyduj czy, bądź kiedy FAQ będzie wyświetlane. FAQ może być wyłączone, włączone kiedy czaty są dostępne, bądź zawsze włączone.
- Możesz edytować swoją wiadomość powitalną po kliknięciu w nią. Po skończonej edycji kliknij poza okno edycji, aby zapisać zmiany.
- Przejdź do kolejnego rozdziału, aby dowiedzieć się jak dodawać pytania i odpowiedzi.
Dodawanie nowych pytań i odpowiedzi
Przycisk reprezentuje pytanie, a odpowiedź wyświetli się po jego kliknięciu.
Aby dodać nowy przycisk:
- Kliknij Dodaj przycisk w prawym panelu.
- Kliknij Edytuj tekst, następnie wpisz tekst (do 30 znaków) i kliknij Zapisz i zamknij.
- Kliknij Kliknij aby dodać własną odpowiedź w środkowym panelu, aby przejść do edycji odpowiedzi w prawym panelu. Po dodaniu tekstu (do 350 znaków) kliknij poza okienkiem w celu zapisania zmian.
- Powtarzając kroki 1-3, możesz dodać nowy przycisk, decydując gdzie go dodać.
Jeśli najpierw klikniesz w kafelek Wiadomość powitalna – przycisk wyświetli się natychmiast.
Jeśli klikniesz w odpowiedź na wcześniej stworzone pytanie – przycisk pojawi się po wyświetleniu tej odpowiedzi. Można tego użyć jako pytanie dodatkowe.
Podpowiedź: Możesz zmieniać kolejność przycisków przeciągając je i upuszczając w docelowym miejscu.
Edytowanie odpowiedzi
Możesz edytować odpowiedzi klikając w nie. Panel edycji pojawi się po prawej stronie.
Usuwanie pytań i odpowiedzi
Aby usunąć przycisk, kliknij w ikonę kosza po jego prawej stronie.
Publikowanie zmian
Możesz zapisać zmiany w każdej chwili klikając przycisk Opublikuj zmiany. Jeśli FAQ nie jest jeszcze gotowe a chcesz je zapisać jako kopię roboczą, zmień częstotliwość wyświetlania na Nie wyświetlaj FAQ.
Testowanie FAQ
Aby przetestować FAQ:
- Przejdź do Czatów.
- Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
- Kliknij w FAQ.
- Przetestuj swoje FAQ w oknie czatu po prawej stronie ekranu.
Usuwanie FAQ
Aby usunąć FAQ:
- Przejdź do Czatów.
- Kliknij w zakładkę Szybkie odpowiedzi.
- Kliknij w FAQ.
- Kliknij w ikonę kosza po prawej stronie Wiadomości powitalnej i zatwierdź usunięcie.