Jak stworzyć biznesowy adres email na własnej domenie?
Począwszy od lutego 2024 r., Gmail i Yahoo wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania, które wymagają użycia własnej domeny uwierzytelnionej DKIM ze wzmocnionym DMARC.
GetResponse zdecydowanie zaleca wszystkim nadawcom używanie jako pola nadawcy adresów e-mail z własnych domen wysyłających oraz skonfigurowanie zarówno DKIM, jak i DMARC.
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tych modyfikacji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu:
Zmiany w uwierzytelnianiu Gmaila i Yahoo: Wszystko, co musisz wiedzieć
Jeśli posiadasz własną domenę lub domenę zakupioną w GetResponse, która została przypisana do strony w GetResponse, możesz dodać alias poczty elektronicznej w zakładce Profil > Emaile i domeny. Alias może zostać stworzony dla prywatnej domeny, którą dodałeś samodzielnie, jak również dla domen zakupionych z poziomu GetResponse. Jeśli chcesz, aby adres automatycznie pojawiał się w polu nadawcy w ustawieniach Twoich wiadomości, możesz ustawić ten adres jako domyślny.
Aby stworzyć własny adres email:
- Upewnij się, że Twoja domena jest prawidłowo przypisana do Twojej strony.
- W koncie GetResponse kliknij Profil > Emaile i domeny, następnie kliknij Stwórz alias dla adresu email.
- W wyskakującym oknie wpisz nazwę.
- Wprowadź identyfikator użytkownika i wybierz domenę.
- Wprowadź działający email w polu Adres email przekierowania. Wiadomości wysyłane na nowo utworzony alias będą przekierowywane na adres, który wprowadzono w tym polu.
- Kliknij Dodaj.
- Adres email jest dodany do listy jako Niepotwierdzony. Automatycznie wysyłamy wiadomość potwierdzającą do adresu, który został wybrany jako adres przekierowania. Gdy potwierdzisz adres, jego status zmieni się na Potwierdzony. Od tego momentu możesz wybierać ten adres w polu nadawcy swoich wiadomości.
Możesz dodać maksymalnie 10 różnych adresów, jeśli korzystasz z planu płatnego. W przypadku planu darmowego można dodać tylko jeden adres (niezależnie od ilości posiadanych domen).
- Jeśli chcesz dodać kolejny email na tej samej domenie, postępuj według kroków opisanych powyżej.
Można dodać szereg adresów nadawcy pod tym samym emailem (pod inną nazwą). W takiej sytuacji adres przekierowania musi być zawsze taki sam dla tych pól nadawcy.
Dlaczego warto dodać biznesowy adres email?
- Biznesowy adres email wpływa pozytywnie na rozpoznawalność marki. Dodatkowo subskrybenci łatwiej zidentyfikują Twoje wiadomości w skrzynce.
- Adres email na własnej domenie ma pozytywny wpływ na dostarczalność wiadomości, a także pomaga unikać sklasyfikowania wiadomości jako spam dzięki temu, że domena jest uwierzytelniona odpowiednimi rekordami.
- Bezproblemowa konfiguracja i uwierzytelnienie domeny dla mniej technicznych użytkowników: SPF, DMARC i DKIM są dodane automatycznie.
- Teraz możesz stworzyć i zarządzać swoją internetową obecnością i komunikacją przy pomocy jednego narzędzia:
- kup domenę
- stwórz biznesowy adres email
- zbuduj stronę
- rozpocznij pozycjonowanie ukierunkowane na odpowiednią grupą docelową
- generuj kontakty i zarządzaj komunikacją
- sprzedawaj produkty i usługi