Jak sprawdzę statystyki dla emaili transakcyjnych? MAX
Możesz sprawdzić statystyki emaili transakcyjnych na stronie Statystyki w zakładce Emaile transakcyjne. Na tej stronie zobaczysz dane dla wiadomości:
- wysłanych,
- otwartych,
- zwróconych
- zgłoszonych jako spam.
- W swoim koncie GetResponse kliknij Narzędzia > Emaile transakcyjne.
- Strona Statystyki otworzy się domyślnie na Podsumowaniu. W tym miejscu można sprawdzić ogólną wydajność wiadomości w określonym przedziale czasowym. Aby zmienić przedział czasowy, który chcesz sprawdzić, kliknij ikonę kalendarza i wybierz datę początkową i końcową.
Można zawęzić wyniki do określonego przedziału czasowego i sprawdzić statystyki wszystkich lub określonych wiadomości.
Jak sprawdzić statystyki określonych emaili?
W zakładce Szczegóły możesz śledzić, ile razy i kiedy wiadomość została wysłana i otwarta. Dodatkowo śledzimy, kiedy wiadomość została zwrócona lub zgłoszona jako spam. Aby uzyskać te informacje:
- W swoim koncie kliknij Narzędzia > Emaile transakcyjne i przejdź do zakładki Szczegóły.
- Aby wyświetlić statystyki wszystkich wiadomości w określonym okresie, kliknij ikonę kalendarza i wybierz datę początkową i końcową.
- Aby zobaczyć statystyki określonej wiadomości, rozwiń menu Wszystkie wiadomości i wybierz wiadomość. Informacja dla tej wiadomości zostanie wyświetlona w formie:
- wykresu przedstawiającego ogólny trend wysyłania,
- tabeli, z której dowiesz się, kiedy wiadomość została wysłana, jak również sprawdzisz jej otwarcia, zwroty i zgłoszenia jako spam.
Jak sprawdzić, kto otrzymał lub otworzył emaile transakcyjne?
Przechowujemy historię emaili transakcyjnych przez 60 dni. W tym czasie przechowujemy dane o tym:
- kiedy został wysłany email transakcyjny,
- kto otrzymał wiadomość,
- którą wiadomość otrzymał kontakt,
- czy wiadomość została otwarta, odrzucona lub zwrócona.
Można wyświetlić historię wszystkich lub określonych wiadomości. Aby to zrobić:
- W swoim koncie kliknij Narzędzia > Emaile transakcyjne i przejdź do zakładki Historia.
- Określ przedział czasowy. Kliknij ikonę kalendarza, aby wybrać datę początkową i końcową. Zostanie wyświetlona dostępna historia wszystkich wiadomości.
- Aby zawęzić szczegóły historii do konkretnej wiadomości, rozwiń menu Wszystkie wiadomości. Wybierz konkretną wiadomość oraz dane, które chcesz wyświetlić:
- aby sprawdzić, do kogo została wysłana wiadomość, rozwiń menu Wszystkie statusy i wybierz opcję Wysłane.
- aby zobaczyć, kto otworzył wiadomość, rozwiń menu Wszystkie statusy i wybierz opcję Otwarte.
Gdzie można znaleźć wiadomości zwrócone, otwarte lub odrzucone?
- W swoim koncie kliknij Narzędzia > Emaile transakcyjne i przejdź do zakładki Historia.
- Określ przedział czasowy. Kliknij ikonę kalendarza, aby wybrać datę początkową i końcową. Zostanie wyświetlona dostępna historia wszystkich wiadomości.
- Rozwiń menu Wszystkie statusy i wybierz opcję Zwrócone, aby wyświetlić listę zwrotów. Rezultaty zostaną wyświetlone poniżej. Powtórz te kroki, aby wyświetlić Zgłoszenia spamu lub Odrzucone wiadomości.