Jak śledzić ruch na Twoim landing page?

Możesz wykorzystać statystyki landing page, aby sprawdzić, co generuje największy ruch na Twojej stronie i dowiedzieć się więcej o odwiedzających stronę.

Oto jak to zrobić:

  1. Przejdź do zakładki Landing pages.

    Tutaj znajdziesz podstawowe informacje o liczbie odwiedzin, leadów (potwierdzonych i niepotwierdzonych kontaktów, które się zarejestrowały) oraz wskaźnik zapisów.



  2. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnego landing page, najedź kursorem na menu akcji obok niego i kliknij Przegląd.



  3. Na ekranie Przeglądu możesz zawęzić wyświetlane dane, wybierając strony, urządzenia, lokalizację i ramy czasowe:



    • Kliknij menu rozwijane Wszystkie strony, aby wybrać tylko stronę główną (Twój landing page), stronę z podziękowaniem lub statystyki strony 404 – możesz tam wybrać jedną lub wiele stron. Zastosuj zmiany.
    • Kliknij listę rozwijaną Wszystkie urządzenia, aby wybrać urządzenia mobilne lub stacjonarne.
    • Kliknij menu rozwijane Wszystkie kraje, aby wybrać jeden lub wiele krajów.
    • Wybierz ramy czasowe.

  4. Teraz możesz zobaczyć statystyki podzielone na pięć kategorii na podstawie dokonanych wyborów:



    • Wydajność i ruch
      • Wyświetlenia strony
        Całkowita liczba wyświetleń lub odświeżeń stron Twojej witryny w wybranym okresie.
      • Odwiedziny
        Liczba rozpoczętych sesji przeglądania na Twojej stronie. Każda sesja trwa 30 minut. Jeśli odwiedzający otworzy więcej niż jedną stronę w ramach jednej sesji, liczy się to jako jedna wizyta.
      • Unikalni odwiedzający
        Liczba osób, które odwiedziły Twoją witrynę w wybranym okresie, liczona tylko raz.
      • Ruch w czasie
        Porównaj wyświetlenia stron, odwiedziny i unikalnych odwiedzających na osi czasu.
        Najedź kursorem na wykres, aby zobaczyć statystyki dla konkretnego dnia.
    • Urządzenia
      Kliknij kartę Urządzenia, aby zobaczyć, z jakich urządzeń najczęściej korzystają odwiedzający.
      • Unikalne odwiedziny według urządzenia
      • Kliknięcia według urządzenia
      • Najpopularniejsze modele urządzeń
    • Lokalizacja
      Kliknij kartę Lokalizacja, aby zobaczyć lokalizację odwiedzających posortowaną według kraju. Uwaga: możemy śledzić tylko odwiedzających, którzy nie blokują śledzenia geolokalizacji na swoich urządzeniach.
    • Śledzenie kliknięć
      Jeśli masz jakieś linki na swoich landing pages, możesz zobaczyć ich skuteczność.
    • Formularze i pop-upy
      Możesz sprawdzić wydajność wewnętrznych formularzy i pop-upów, które znajdują się na Twoim landing page. Sekcja ogólna podsumowuje wszystkie dane. Przewiń w dół, aby zobaczyć wyniki podzielone według poszczególnych formularzy.
Kroki dla starszej wersji landing pages

GetResponse śledzi liczbę odwiedzających i subskrybentów Twojej strony. Dostęp do tych informacji znajdziesz w zakładce Landing pages > Zarządzaj stronami (starsza wersja).

Kliknij każdą statystykę, aby zobaczyć szczegółowy podział odwiedzin, nowych kontaktów i wskaźnik zapisów.

Nasz system może również wysłać powiadomienie na Twój adres e-mail, gdy ktoś zapisze się do listy poprzez landing page stworzony w GetResponse. Przejdź do ustawień swojej listy, aby skonfigurować powiadomienia e-mail.