Jak śledzić ruch na Twoim landing page?
Możesz wykorzystać statystyki landing page, aby sprawdzić, co generuje największy ruch na Twojej stronie i dowiedzieć się więcej o odwiedzających stronę.
Oto jak to zrobić:
- Przejdź do zakładki Landing pages.
Tutaj znajdziesz podstawowe informacje o liczbie odwiedzin, leadów (potwierdzonych i niepotwierdzonych kontaktów, które się zarejestrowały) oraz wskaźnik zapisów. - Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnego landing page, najedź kursorem na menu akcji obok niego i kliknij Przegląd.
- Na ekranie Przeglądu możesz zawęzić wyświetlane dane, wybierając strony, urządzenia, lokalizację i ramy czasowe:
- Kliknij menu rozwijane Wszystkie strony, aby wybrać tylko stronę główną (Twój landing page), stronę z podziękowaniem lub statystyki strony 404 – możesz tam wybrać jedną lub wiele stron. Zastosuj zmiany.
- Kliknij listę rozwijaną Wszystkie urządzenia, aby wybrać urządzenia mobilne lub stacjonarne.
- Kliknij menu rozwijane Wszystkie kraje, aby wybrać jeden lub wiele krajów.
- Wybierz ramy czasowe.
- Teraz możesz zobaczyć statystyki podzielone na pięć kategorii na podstawie dokonanych wyborów:
- Wydajność i ruch
- Wyświetlenia strony
Całkowita liczba wyświetleń lub odświeżeń stron Twojej witryny w wybranym okresie. - Odwiedziny
Liczba rozpoczętych sesji przeglądania na Twojej stronie. Każda sesja trwa 30 minut. Jeśli odwiedzający otworzy więcej niż jedną stronę w ramach jednej sesji, liczy się to jako jedna wizyta. - Unikalni odwiedzający
Liczba osób, które odwiedziły Twoją witrynę w wybranym okresie, liczona tylko raz. - Ruch w czasie
Porównaj wyświetlenia stron, odwiedziny i unikalnych odwiedzających na osi czasu.
Najedź kursorem na wykres, aby zobaczyć statystyki dla konkretnego dnia.
- Wyświetlenia strony
- Urządzenia
Kliknij kartę Urządzenia, aby zobaczyć, z jakich urządzeń najczęściej korzystają odwiedzający.- Unikalne odwiedziny według urządzenia
- Kliknięcia według urządzenia
- Najpopularniejsze modele urządzeń
- Lokalizacja
Kliknij kartę Lokalizacja, aby zobaczyć lokalizację odwiedzających posortowaną według kraju. Uwaga: możemy śledzić tylko odwiedzających, którzy nie blokują śledzenia geolokalizacji na swoich urządzeniach.
- Śledzenie kliknięć
Jeśli masz jakieś linki na swoich landing pages, możesz zobaczyć ich skuteczność. - Formularze i pop-upy
Możesz sprawdzić wydajność wewnętrznych formularzy i pop-upów, które znajdują się na Twoim landing page. Sekcja ogólna podsumowuje wszystkie dane. Przewiń w dół, aby zobaczyć wyniki podzielone według poszczególnych formularzy.
- Wydajność i ruch
Kroki dla starszej wersji landing pages
GetResponse śledzi liczbę odwiedzających i subskrybentów Twojej strony. Dostęp do tych informacji znajdziesz w zakładce Landing pages > Zarządzaj stronami (starsza wersja).
Kliknij każdą statystykę, aby zobaczyć szczegółowy podział odwiedzin, nowych kontaktów i wskaźnik zapisów.
Nasz system może również wysłać powiadomienie na Twój adres e-mail, gdy ktoś zapisze się do listy poprzez landing page stworzony w GetResponse. Przejdź do ustawień swojej listy, aby skonfigurować powiadomienia e-mail.