Jak śledzić mój landing page za pomocą Meta Pixel?
Możesz dodać Meta Pixel ID do nowego lub istniejącego landing page. Oferujemy prostą metodę dodania kodu śledzącego na landing page.
Przesyłamy zdarzenie PageViews dla każdej odwiedzonej landing page i strony z podziękowaniem. Każdy zapis przesyła zdarzenie „Lead” („kontakt”).
(WSKAZÓWKA) Dzięki tej opcji możesz tworzyć Niestandardowe Konwersje lub Grupy Niestandardowych Odbiorców i rozpocząć kampanie remarketingowe na Facebooku.
Dowiedz się, jak śledzić konwersje za pomocą Meta Pixel.
- Upewnij się, że masz dostęp do konta Meta Business Manager lub utwórz je.
- Sprawdź, czy jesteś administratorem na koncie Meta Business Manager, którego chcesz używać.
- Utwórz lub uzyskaj swój Meta Pixel. Możesz dowiedzieć się, jak utworzyć swój pierwszy Meta Pixel tutaj, a jeśli już go masz, tutaj możesz dowiedzieć się, jak go zdobyć.
Czym jest Meta Pixel i jak mogę go używać?
Meta Pixel (wcześniej znany jako Facebook Pixel) to mały fragment kodu JavaScript dla Twojego landing page, który pomaga tworzyć, monitorować i optymalizować odbiorców Twoich kampanii reklamowych. Przy użyciu Meta piksela możesz wykorzystywać działania podejmowane na stronie przez odwiedzających przy pomocy różnych urządzeń, do stworzenia efektywnych kampanii reklamowych na Facebooku.
Oto trzy kluczowe sposoby korzystania z Meta Pixel:
- Tworzenie Grup Niestandardowych Odbiorców dla remarketingu
Niestandardowi odbiorcy pozwalają Ci łączyć się z osobami na Facebooku, które odwiedziły Twój landing page. To potężne narzędzie zwiększa zaangażowanie użytkowników, którzy już wykazali zainteresowanie Twoją ofertą.
Dowiedz się, jak tworzyć niestandardowych odbiorców za pomocą Meta Pixela. - Optymalizacja reklam pod kątem konwersji
Popraw skuteczność reklam, kierując je do użytkowników, którzy z większym prawdopodobieństwem podejmą określone działania. - Śledzenie konwersji i przypisywanie ich do reklam
Mierz sukces swoich reklam, śledząc konwersje i łącząc je bezpośrednio z kampaniami.
Nie korzystasz jeszcze z reklam na Facebooku? Zainstaluj Meta Piksel teraz, aby rozpocząć zbieranie danych. Będziesz mógł je wykorzystać, gdy stworzysz swoją pierwszą reklamę.
Jak włączyć Meta Pixel dla landing pages
- Przejdź do Landing pages > menu akcji obok Twojej strony > Edytuj ustawienia
- Przewiń w dół do sekcji Statystyki i integracje. Przesuń suwak znajdujący się obok niej.
- Wybierz Piksel Facebooka z listy i wklej swój Meta Pixel ID (15-cyfrowy numer).
- Kliknij przycisk Zapisz.
Kroki dla starszej wersji landing pages
- Przejdź do Landing pages > Zarządzaj stronami (starsza wersja)
- Najedź kursorem na menu akcji obok swojej strony.
- Kliknij Edytuj ustawienia.
- Przewiń w dół i rozwiń sekcję Analityka i remarketing.
- Wybierz Facebook Pixel z listy i wprowadź swój Meta Pixel ID (15-cyfrowy numer).
- Kliknij Zapisz lub Publikuj.