Jak śledzić konwersję formularzy na mojej stronie internetowej?
Sprawdź, które formularze mają najlepszą konwersję i pozyskują najwięcej kontaktów oraz wiadomości.
Aby otworzyć stronę ze statystykami strony internetowej, przejdź do zakładki Kreator stron.
Przejdź do zakładki Przegląd i wybierz przedział czasowy, dla którego statystyki chcesz sprawdzić oraz odpowiednie strony.
Możesz sprawdzić ruch wygenerowany przez wszystkie lub poszczególne urządzenia oraz kraje.
Kliknij w zakładkę Formularze i pop-upy.
Ogólna wydajność
Sprawdź ogólne statystyki konwersji Twojej strony internetowej.
Najedź kursorem myszki na wykres, aby zobaczyć statystyki dla poszczególnych dni.
- Wyświetlenia
Całkowita liczba wyświetleń Twoich formularzy i pop-upów przez odwiedzających stronę. - Kliknięcia
Całkowita suma kliknięć w formularzach i wyskakujących okienkach wyświetlonych na stronie. - CTR
Click-through-rate. Liczba Kliknięć jest podzielona przez liczbę Wyświetleń wszystkich Twoich formularzy i wyskakujących okienek i jest przedstawiona w ujęciu procentowym.
Na przykład, jeśli 100 osób wyświetli Twoje formularze, a 10 z nich kliknie przycisk, to wskaźnik CTR wyniesie 10%. - Leady
Całkowita liczba potwierdzonych i niepotwierdzonych kontaktów, które zapisały się przez formularze lub wyskakujące okienka.
Uwaga: wartości z prawej strony obok każdego wyniku są porównaniem rezultatów w podobnym przedziale czasowym do tego, który wybrałeś.
Na przykład wybrany przedział czasowy 18 sierpnia – 16 września porównany zostanie do okresu 18 lipca – 16 sierpnia.
Wydajność poszczególnych formularzy
Możesz znaleźć wyniki konwersji każdego formularza i pop-upu wyszczególnione w osobnych tabelkach poniżej wykresu przedstawiającego Ogólną Wydajność.