Jak skonfigurować stronę potwierdzającą?
Istnieje kilka sposobów konfigurowania strony potwierdzającej, którą subskrybenci zobaczą po zapisaniu się na listę. Możesz:
- dodać własny opis, tytuł i logo na stronę
- wybrać, gdzie strona będzie hostowana
- zmienić język strony potwierdzającej
Dodawanie opisu, tytułu i logo
- Przejdź do zakładki Kontakty.
- Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W ustawieniach Ogólnych wpisz tytuł i opis we wskazanych polach. Aby dodać logo, przeciągnij plik na wskazane miejsce lub wybierz plik z komputera. Możesz użyć pliku JPG, PNG lub GIF o rozmiarze nie większym niż 1 MB.
- Kliknij Zapisz ustawienia, aby zastosować zmiany.
Jeśli chcesz zobaczyć podgląd strony potwierdzającej, przejdź do Ustawień Listy >> Subskrypcja i kliknij link Podgląd.
Wybór miejsca, w którym ma być hostowana strona potwierdzająca
- Przejdź do zakładki Kontakty.
- Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W zakładce Subskrypcja zaznacz opcję Własny adres URL i wpisz adres strony w polu poniżej.
- Kliknij Zapisz ustawienia subskrypcji, aby zastosować zmiany.
Zmiana języka strony potwierdzającej
- Przejdź do zakładki Kontakty.
- Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W ustawieniach Ogólnych rozwiń menu umieszczone pod sekcją Język i wybierz język dla strony potwierdzającej. Uwaga: Ta zmiana ma również wpływ na język wiadomości potwierdzającej, strony rezygnacji z subskrypcji i szczegółów zgód, strony potwierdzającej rezygnację z subskrypcji oraz katalogu newsletterów.
- Kliknij Zapisz ustawienia, aby zastosować zmiany.