Jak skonfigurować integrację SMTP? MAX
Integracja SMTP pozwala wysyłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse. Aby skonfigurować połączenie SMTP, musisz skopiować swoje dane SMTP z GetResponse. Użyj ich, aby skonfigurować ustawienia wysyłania wiadomości w Twoim systemie ecommerce CMS.
Uwaga: Możesz również użyć API, aby wysyłać oraz śledzić emaile transakcyjne. Skorzystaj z naszej dokumentacji API.
Aby móc wysyłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse, będziesz potrzebować:
- konta MAX
- wtyczki emaile Transakcyjne
Uzyskiwanie danych SMTP
- Zaloguj się do swojego konta GetResponse. Następnie kliknij Emaile transakcyjne.
- Na górze strony kliknij Ustawienia. Znajdziesz tam serwer, port oraz nazwę użytkownika.
- Kliknij Wygeneruj hasło i nadaj mu nazwę. Nazwa powinna pomóc Ci w identyfikacji tego, do czego chcesz je użyć. Następnie kliknij Wygeneruj.
Możesz skorzystać z tych informacji, aby skonfigurować serwer SMTP w swojej aplikacji. Podążaj za wskazówkami dotyczącymi konfiguracji SMTP w Twoim systemie CMS lub w zasobach pomocy Twojego sklepu online. Podczas konfiguracji połączenia SMTP bezpieczne połączenie musi zostać uzyskane korzystając ze STARTTLS.
Generowanie dodatkowych haseł
W przypadku, gdy chcesz skonfigurować integrację SMTP z wieloma aplikacjami możesz wygenerować dodatkowe hasła. Może ich być maksymalnie 10. Możesz używać innego hasła dla każdego połączenia, które skonfigurujesz. Jeśli bezpieczeństwo Twojego serwera SMTP będzie zagrożone w jednej aplikacji, pozostałe połączenia pozostaną zabezpieczone.
Aby wygenerować dodatkowe hasło:
1. Przejdź do Emaile Transakcyjne > Ustawienia.
2. Kliknij Wygeneruj hasło.
3. Wpisz nazwę, która pozwoli Ci zidentyfikować hasło. Kliknij Wygeneruj.
Aby skasować hasło, kliknij ikonkę trzech kropek i wybierz Usuń. Możesz skasować wszystkie hasła, jeśli nie chcesz korzystać z integracji SMTP.