Jak skonfigurować email transakcyjny? MAX
Możesz skonfigurować szablony emaili transakcyjnych w swoim systemie ecommerce CMS (Woocommerce, Prestashop, Magento, etc.). Pamiętaj o następujących punktach podczas tworzenia swoich emaili. Pomoże Ci to upewnić się, że wiadomości dotrą do skrzynek Twoich odbiorców.
Aby zacząć konfigurować wiadomości, które chcesz wysyłać poprzez GetResponse, najpierw upewnij się, że:
- dodatek Emaile Transakcyjne jest aktywny w Twoim koncie
- integracja SMTP lub API została skonfigurowana.
Adresy odbiorcy i nadawcy
- Nazwa oraz adres email, z którego wysyłasz wiadomość są takie same, jak te podane w Twoim koncie GetResponse
- Każda wiadomość ma tylko jednego odbiorcę. Pole Do: nie może być puste.
- Nie może być więcej niż 7 CC/BCC odbiorców.
- Możesz opcjonalnie dodać 1 adres, na który będzie można odpowiedzieć.
- Adres nadawcy oraz ten na kopercie są takie same
Uwaga: Wiadomości nie zostaną wysłane do adresów znanych jako spam traps.
Temat oraz formatowanie wiadomości
- Twoja wiadomość ma temat. Temat ma limit 512 znaków.
- Twoja wiadomość może być tekstowa, HTML, lub w obu formatach Jeśli tak jest, składa się z nie więcej niż jednej cześć HTML oraz jednej części tekstowej.
- Możesz użyć emotikon w swojej wiadomości.
- Twoja wiadomość może mieć nieograniczoną liczbę załączników.
- Maksymalny rozmiar wiadomości bez załączników to 16MB.
- Maksymalny rozmiar wiadomości z załącznikami to 32MB.