Jak promować produkty na mojej stronie internetowej?

Teraz możesz dodać bloki produktów do Twojej strony internetowej, aby zapewnić szybki dostęp i zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających.

Zanim zaczniesz:

  • połącz swoją platformę e-commerce z GetResponse. Możesz skorzystać z jednej z naszych wtyczek lub API.
  • jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek, utwórz sklep GetResponse, aby otrzymywać wszystkie dane e-commerce. Zrobisz to podczas konfigurowania funkcji śledzenia e-commerce w danej wtyczce. Sprawdź jak to zrobić we wtyczkach Magento, WooCommerce i PrestaShop.
  • w Twojej platformie e-commerce dodaj następujące informacje: nazwę produktu, zdjęcie, kategorię (opcjonalnie) i SKU (wariant produktu).
  • jeśli chcesz promować zupełnie nowe produkty, których nikt jeszcze nie kupił, skorzystaj z funkcji Pliki danych. Cały Twój asortyment produktów zostanie przesłany do GetResponse.

Jak dodać produkty do strony internetowej

  1. Otwórz Kreator stron.
  2. Kliknij przycisk Dodaj elementy.



  3. Z rozwijanego menu wybierz sklep, który chcesz użyć.
  4. Wybierz swój procesor płatności. Obecnie obsługujemy jedynie Stripe i PayPal, a do każdego sklepu możesz użyć jednego procesora płatności.
  5. Wybierz listę, do której mają zostać dodane kontakty, które kupiły Twoje produkty.

Jak dodać produkty do strony

  1. Kliknij na przycisk Dodaj elementy.



  2. Pod Ecommerce znajdź Blok produktu.



  3. Przeciągnij i upuść element Blok produktu na stronę. Pamiętaj, że edytor podświetli miejsca, w których możesz go upuścić.
  4. W wyskakującym okienku wybierz produkty ze swojego sklepu, które chcesz pokazać na swojej stronie.



  5. Kliknij Zapisz.

Jak edytować blok produktu

  1. Kliknij gdziekolwiek w obrębie tła bloku produktu, aby aktywować menu.



  2. Aby pokazać produkty z innego sklepu, wybierz go z menu Ustawień sklepu.
  3. Aby wybrać inne produkty, kliknij na przycisk EDYTUJ WYBÓR.



  4. Rozwiń Ustawienia wyświetlania, aby edytować układ, odstępy oraz widoczne pola dla wszystkich pokazanych produktów.



  5. Rozwiń Projekt karty produktu, aby edytować wygląd pojedynczych lub wszystkich widocznych produktów. Możesz zmienić wielkość obrazu, wyrównanie obrazu, obramowanie obrazu, typ czcionki, rozmiar, kolor i wyrównanie każdej części. Możesz też edytować tekst widoczny na przyciskach.



  6. Rozwiń Ustawienia bloku, aby edytować kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie oraz cienie bloku.



  7. Włącz Pozycjonowanie bezwzględne, aby przenieść blok produktu w dowolne miejsce na Twojej stronie.
    Uwaga: zalecamy skorzystanie z tej opcji tylko wtedy, gdy masz nietypowy projekt, którego nie da się stworzyć w żaden inny sposób. Używanie obiektów z pozycjonowaniem bezwzględnym może sprawić, że Twoja strona będzie mniej responsywna na urządzeniach mobilnych.
  8. Włącz Ukryj na urządzeniach mobilnych, aby ukryć blok produktu, kiedy Twoja strona jest otwarta na urządzeniu mobilnym.
  9. Włącz Zachowaj kolumny obok siebie na urządzeniach mobilnych, aby kolumny były wyświetlane w taki sam sposób, jak na ekranie komputera.

Jak edytować Stronę transakcji i Stronę potwierdzającą

  1. Po dodaniu produktu na stronę, kliknij przycisk Home w lewym górym rogu ekranu.



  2. Z rozwijanego menu możesz wybrać wcześniej utworzone Stronę transakcji i Stronę potwierdzającą i edytować je.

Jak wygląda proces kupna

Twoi klienci przejdą przez szybki, 3-etapowy proces zakupu produktu:

  1. Kliknięcie przycisku Kup obok produktu przekieruje ich na Stronę transakcji.



    Zostaną poproszeni o podanie wszystkich niezbędnych danych, aby sfinalizować zakup. Pamiętaj, że zawsze możesz edytować Stronę transakcji według własnego uznania, dodawać własne pola i określić, które pola mają być wymagane.
  2. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku Złóż zamówienie, odwiedzający zostaną przekierowani na stronę Twojego procesora płatności w celu dokończenia zakupu.

  3. Po dokonaniu płatności zostaną przekierowani na Twoją Stronę potwierdzenia.

Jeśli chcesz samodzielnie przetestować proces zakupowy, możesz ustawić cenę swojego produktu na 0,00 zł. Spowoduje to pominięcie drugiego kroku i zobaczysz tylko Stronę transakcji i Stronę potwierdzenia.

Gdzie znaleźć szczegóły zamówienia

Aby znaleźć wszystkie szczegóły zamówienia, przejdź do Narzędzia > Narzędzia e-commerce > zakładka Zamówienia. Tutaj będziesz mógł zweryfikować wszystkie złożone zamówienia i ich szczegóły:



Możesz także sprawdzić Status każdego zamówienia:

  • Oczekujące – zamówienie zostało złożone, ale płatność nie została zrealizowana lub nadal oczekuje na realizację.
  • Zwrot pieniądzy – pieniądze zostały zwrócone klientowi.
  • Anulowany – zakup produktu został anulowany.
  • Ukończony – zamówienie zostało złożone, a płatność pomyślnie przetworzona.