Jak promować produkty na moim landing page?
Teraz możesz dodać bloki produktów do Twojej strony internetowej, aby zapewnić szybki dostęp i zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających.
Zanim zaczniesz:
- połącz swoją platformę e-commerce z GetResponse. Możesz skorzystać z jednej z naszych wtyczek lub API.
- jeśli korzystasz z jednej z naszych wtyczek, utwórz sklep GetResponse, aby otrzymywać wszystkie dane e-commerce. Zrobisz to podczas konfigurowania funkcji śledzenia e-commerce w danej wtyczce. Sprawdź jak to zrobić we wtyczkach Magento, WooCommerce i PrestaShop.
- w Twojej platformie e-commerce dodaj następujące informacje: nazwę produktu, zdjęcie, kategorię (opcjonalnie) i SKU (wariant produktu).
- jeśli chcesz promować zupełnie nowe produkty, których nikt jeszcze nie kupił, skorzystaj z funkcji Pliki danych. Cały Twój asortyment produktów zostanie przesłany do GetResponse.
Jak dodać produkty do landing page?
- Przejdź do Narzędzia > Landing pages i edytuj swój landing page.
- Kliknij przycisk Ustawienia sklepu.
- Z rozwijanego menu wybierz sklep, który chcesz użyć.
- Wybierz swój procesor płatności. Obecnie obsługujemy jedynie Stripe i PayPal, a do każdego sklepu możesz użyć jednego procesora płatności.
- Wybierz listę, do której mają zostać dodane kontakty, które kupiły Twoje produkty.
Jak dodać produkty do landing page’a?
- Kliknij na przycisk Dodaj elementy.
- Pod Ecommerce znajdź Blok produktu.
- Przeciągnij i upuść element Blok produktu na stronę. Pamiętaj, że edytor podświetli miejsca, w których możesz go upuścić.
- W wyskakującym okienku wybierz produkty ze swojego sklepu, które możesz pokazać na swoim landing page’u.
- Kliknij Zapisz.
Jak edytować blok produktu?
- Kliknij gdziekolwiek w obrębie tła bloku produktu, aby aktywować menu.
- Aby pokazać produkty z innego sklepu, wybierz go z menu Ustawień sklepu.
- Aby wybrać inne produkty, kliknij na przycisk EDYTUJ WYBÓR.
- Rozwiń Ustawienia wyświetlania, aby edytować układ, odstępy oraz widoczne pola dla wszystkich pokazanych produktów.
- Rozwiń Projekt karty produktu, aby edytować wygląd pojedynczych lub wszystkich widocznych produktów. Możesz zmienić wielkość obrazu, wyrównanie obrazu, obramowanie obrazu, typ czcionki, rozmiar, kolor i wyrównanie każdej części. Możesz też edytować tekst widoczny na przyciskach.
- Rozwiń Ustawienia bloku, aby edytować kolor, marginesy, obramowanie, zaokrąglenie oraz cienie bloku.
- Włącz Pozycjonowanie bezwzględne, aby przenieść blok produktu w dowolne miejsce na Twojej stronie.
Uwaga: zalecamy skorzystanie z tej opcji tylko wtedy, gdy masz nietypowy projekt, którego nie da się stworzyć w żaden inny sposób. Używanie obiektów z pozycjonowaniem bezwzględnym może sprawić, że Twoja strona będzie mniej responsywna na urządzeniach mobilnych. - Włącz Ukryj na urządzeniach mobilnych, aby ukryć blok produktu, kiedy Twój landing page jest otwarty na urządzeniu mobilnym.
- Włącz Zachowaj kolumny obok siebie na urządzeniach mobilnych, aby kolumny były wyświetlane w taki sam sposób, jak na ekranie komputera.
Jak edytować Stronę transakcji i Stronę potwierdzającą?
- Po dodaniu produktu na stronę, kliknij przycisk Home w lewym górnym rogu ekranu.
- Z rozwijanego menu możesz wybrać domyślnie utworzoną Stronę transakcji i Stronę potwierdzającą i edytować je.
Jak wygląda proces kupna?
Twoi klienci przejdą przez szybki, 3-etapowy proces zakupu produktu:
- Kliknięcie przycisku Kup obok produktu przekieruje ich na Stronę transakcji.
Zostaną poproszeni o podanie wszystkich niezbędnych danych, aby sfinalizować zakup. Pamiętaj, że zawsze możesz edytować Stronę transakcji według własnego uznania, dodawać własne pola i określić, które pola mają być wymagane. - Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku Złóż zamówienie, odwiedzający zostaną przekierowani na stronę Twojego procesora płatności w celu dokończenia zakupu.
- Po dokonaniu płatności zostaną przekierowani na Twoją Stronę potwierdzenia.
Jeśli chcesz samodzielnie przetestować proces zakupowy, możesz ustawić cenę swojego produktu na 0,00 zł. Spowoduje to pominięcie drugiego kroku i zobaczysz tylko Stronę transakcji i Stronę potwierdzenia.
Gdzie znaleźć szczegóły zamówienia?
Aby znaleźć wszystkie szczegóły zamówienia, przejdź do Narzędzia > Narzędzia e-commerce > zakładka Zamówienia. Tutaj będziesz mógł zweryfikować wszystkie złożone zamówienia i ich szczegóły:
Możesz także sprawdzić Status każdego zamówienia:
- Oczekujące – zamówienie zostało złożone, ale płatność nie została zrealizowana lub nadal oczekuje na realizację.
- Zwrot pieniądzy – pieniądze zostały zwrócone klientowi.
- Anulowany – zakup produktu został anulowany.
- Ukończony – zamówienie zostało złożone, a płatność pomyślnie przetworzona.