Jak mogę zweryfikować swoją integrację z PayPal?
Aby zintegrować PayPal z lejkiem sprzedażowym, Twoje konto PayPal musi najpierw zostać zweryfikowane.
Konto można zweryfikować na dwa sposoby – dodając rachunek bankowy lub za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Aby rozpocząć weryfikację, najpierw zaloguj się do swojego konta PayPal Business i kliknij przycisk Powiąż kartę lub rachunek bankowy w sekcji Rachunki bankowe i karty w pulpicie PayPal.
W tej sekcji możesz wybrać metodę weryfikacji.
Weryfikacja konta za pomocą rachunku bankowego
Aby zweryfikować swoje konto za pomocą rachunku bankowego, kliknij Powiąż rachunek bankowy.
Wpisz nazwę banku i numer IBAN, a następnie kliknij Zgadzam się, powiąż rachunek.
Gdy dodasz rachunek, w ciągu 2 – 3 dni roboczych PayPal prześle dwie niewielkie wpłaty na Twój rachunek bankowy. Przejdź do zakładki Pieniądze >> kliknij rachunek bankowy, który chcesz potwierdzić >> kliknij Potwierdź >> wpisz zdeponowane kwoty widoczne w historii transakcji na rachunku bankowym >> kliknij Potwierdź.
Weryfikacja konta za pomocą karty debetowej lub kredytowej
Aby zweryfikować swoje konto za pomocą karty debetowej lub kretydowej, kliknij „Powiąż kartę debetową lub kredytową”.
Wpisz szczegóły karty i kliknij Powiąż kartę.
Gdy dodasz kartę, PayPal pobierze z niej niewielką kwotę, która zostanie zwrócona po potwierdzeniu konta. Ta opłata pojawi się w historii Twoich transakcji wraz z unikatowym czterocyfrowym kodem. Ten kod można odnaleźć w opisie transakcji obok słowa PAYPAL.
Gdy kod pojawi się w historii transakcji rachunku, przejdź do zakładki Portfel >> kliknij kartę, którą chcesz potwierdzić >> wprowadź czterocyfrowy kod PayPal >> kliknij Potwierdź.