Jak mogę zsynchronizować moje grupy odbiorców reklam z GetResponse?

Do czego stosujemy grupy odbiorców reklam?

Aby zarządzać tym, kto widzi Twoje reklamy, możesz utworzyć grupę odbiorców reklam na podstawie list kontaktów lub segmentów i wyeksportować ją do swojego konta Google Ads. Możesz ją uwzględnić lub wykluczyć podczas tworzenia reklamy Google.

Aby utworzyć grupę odbiorców, należy najpierw zintegrować konta GetResponse i Google Ads.

Więcej informacji na temat odbiorców reklam w Google Ads można znaleźć na stronie pomocy Google Ads.

Tworzenie grupy odbiorców reklam w GetResponse.

  1. Przejdź do Grupy odbiorców reklam w zakładce Płatne reklamy.
    lub
    Przejdź do zakładki Kontakty > a następnie najedź kursorem na umieszczone po prawej stronie menu Akcji (pionowy wielokropek) > wybierz Stwórz odbiorców reklamy.
    Uwaga: tworząc grupę odbiorców reklam z zakładki Kontakty, pomiń kroki 2 i 5.



  2. Kliknij przycisk Stwórz odbiorców reklamy.


  3. Jeśli masz kilka połączonych kont, wybierz konto Google Ads, dla którego chcesz stworzyć grupę odbiorców reklamy.
  4. Wprowadź Nazwę segmentu odbiorców, która jest widoczna tylko dla Ciebie, aby pomóc ci w ich zidentyfikowaniu, jeśli posiadasz wiele grup odbiorców.
  5. W oknie Kogo chcesz wziąć pod uwagę? wybierz listę lub segment z przynajmniej 1000 kontaktów. Te kontakty zostaną wyeksportowane do Twojego Google Ad Managera w połączonym koncie Google Ads.
  6. Wybierz Typ eksportu:
    • Jednorazowy – pojedynczy eksport, przyszłe kontakty nie będą automatycznie dodawane.
    • Cykliczny – automatyczny eksport co 24 godziny, aby mieć najbardziej dokładne dane.
  7. Kliknij przycisk Stwórz.

Jak działają cykliczne eksporty?

  • Każda zmiana w GetResponse – dodany, usunięty, lub wypisany z listy kontakt – znajdzie swoje odzwierciedlenie w Google.
  • Synchronizacja następuje co 24 godziny, w czasie, gdy synchronizacja została utworzona i aktualizuje dane o zmiany wprowadzone od ostatniej synchronizacji.
  • Możesz zsynchronizować jakąkolwiek listę lub segment składający się z co najmniej 1000 kontaktów.

Jakie są korzyści cyklicznych eksportów?

Twoje dane w Google Ads będą aktualne, więc jeśli wybierzesz Cykliczne eksporty Twoje kampanie będą miały lepsze rezultaty, a to za sprawą skuteczniejszego targetowania.

Przykładowy scenariusz:

1. Stwórz segment aktywnych kontaktów– subskrybentów, którzy otwierali Twoje wiadomości w ciągu ostatnich 30 dni.
2. Zsynchronizuj segment z Google Ads.
3. Stwórz kampanię reklamową, aby zaangażować/ponownie zaangażować ludzi.
3. Wyklucz segment aktywnych kontaktów (osób, które otwierają wiadomości) z Google Ads, aby zaoszczędzić pieniądze i dotrzeć tylko do osób, do których rzeczywiście chcesz dotrzeć.

Możesz to zrobić również z osobami, które niedawno odwiedziły Twoją stronę lub które dokonały zakupu w ciągu ostatnich wybranych dni.