Jak mogę zsynchronizować moje grupy odbiorców reklam z GetResponse?
Do czego stosujemy grupy odbiorców reklam?
Aby zarządzać tym, kto widzi Twoje reklamy, możesz utworzyć grupę odbiorców reklam na podstawie list kontaktów lub segmentów i wyeksportować ją do swojego konta Google Ads. Możesz ją uwzględnić lub wykluczyć podczas tworzenia reklamy Google.
Aby utworzyć grupę odbiorców, należy najpierw zintegrować konta GetResponse i Google Ads.
Więcej informacji na temat odbiorców reklam w Google Ads można znaleźć na stronie pomocy Google Ads.
Tworzenie grupy odbiorców reklam w GetResponse.
- Przejdź do Grupy odbiorców reklam w zakładce Płatne reklamy.
lub
Przejdź do zakładki Kontakty > a następnie najedź kursorem na umieszczone po prawej stronie menu Akcji (pionowy wielokropek) > wybierz Stwórz odbiorców reklamy.
Uwaga: tworząc grupę odbiorców reklam z zakładki Kontakty, pomiń kroki 2 i 5. - Kliknij przycisk Stwórz odbiorców reklamy.
- Jeśli masz kilka połączonych kont, wybierz konto Google Ads, dla którego chcesz stworzyć grupę odbiorców reklamy.
- Wprowadź Nazwę segmentu odbiorców, która jest widoczna tylko dla Ciebie, aby pomóc ci w ich zidentyfikowaniu, jeśli posiadasz wiele grup odbiorców.
- W oknie Kogo chcesz wziąć pod uwagę? wybierz listę lub segment z przynajmniej 1000 kontaktów. Te kontakty zostaną wyeksportowane do Twojego Google Ad Managera w połączonym koncie Google Ads.
- Wybierz Typ eksportu:
- Jednorazowy – pojedynczy eksport, przyszłe kontakty nie będą automatycznie dodawane.
- Cykliczny – automatyczny eksport co 24 godziny, aby mieć najbardziej dokładne dane.
- Kliknij przycisk Stwórz.
Jak działają cykliczne eksporty?
- Każda zmiana w GetResponse – dodany, usunięty, lub wypisany z listy kontakt – znajdzie swoje odzwierciedlenie w Google.
- Synchronizacja następuje co 24 godziny, w czasie, gdy synchronizacja została utworzona i aktualizuje dane o zmiany wprowadzone od ostatniej synchronizacji.
- Możesz zsynchronizować jakąkolwiek listę lub segment składający się z co najmniej 1000 kontaktów.
Jakie są korzyści cyklicznych eksportów?
Twoje dane w Google Ads będą aktualne, więc jeśli wybierzesz Cykliczne eksporty Twoje kampanie będą miały lepsze rezultaty, a to za sprawą skuteczniejszego targetowania.
Przykładowy scenariusz:
1. Stwórz segment aktywnych kontaktów– subskrybentów, którzy otwierali Twoje wiadomości w ciągu ostatnich 30 dni.
2. Zsynchronizuj segment z Google Ads.
3. Stwórz kampanię reklamową, aby zaangażować/ponownie zaangażować ludzi.
3. Wyklucz segment aktywnych kontaktów (osób, które otwierają wiadomości) z Google Ads, aby zaoszczędzić pieniądze i dotrzeć tylko do osób, do których rzeczywiście chcesz dotrzeć.
Możesz to zrobić również z osobami, które niedawno odwiedziły Twoją stronę lub które dokonały zakupu w ciągu ostatnich wybranych dni.