Jak mogę zmienić login konta?
Możesz zmienić swój login w Szczegółach konta w zakładce Zarządzaj kontem.
Aby zmienić swój login:
- Przejdź do Zarządzaj kontem > Szczegóły konta.
- Wpisz swój nowy adres email w sekcji Szczegóły konta i kliknij Zapisz.
- W oknie, które się pojawi, wpisz hasło do swojego konta i kliknij Zapisz.
- Na dotychczasowy oraz nowy adres email otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zmiany. Login do konta zostanie zmieniony po zatwierdzeniu tej zmiany w ob skrzynkach pocztowych.
Nie mam już dostępu do swojego dotychczasowego emaila. Jak mogę zmienić login?
Uwaga: poniższa instrukcja dotyczy tylko płatnych kont. Nie ma możliwości zmiany loginu w darmowym koncie, jeśli jego użytkownik stracił dostęp do dotychczasowego emaila.
Jeśli nie masz dostępu do dotychczasowego emaila, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio z nowego adresu email na gr-compliance@cs.getresponse.com.
Twoja wiadomość powinna zawierać:
- Twój dotychczasowy login
- 4 pierwsze oraz 4 ostatnie cyfry karty kredytowej używanej do płatności za konto (w przypadku płatności PayU 4 pierwsze oraz 4 ostatnie cyfry konta, z którego opłacana jest subskrypcja).
Powyższe informacje są dla nas niezbędne w celu potwierdzenia tożsamości właściciela konta. Po ich potwierdzeniu będziemy mogli dokonać zmiany loginu.