Jak mogę stworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia dla PrestaShop?
Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia jest wysyłana do Twoich klientów, aby poinformować ich, że ich zamówienie zostało przyjęte. Jest to szybka wiadomość transakcyjna wysyłana, gdy ktoś dokona zakupu. Zawiera krótkie podsumowanie zamówionych produktów, wypełnione automatycznie.
Uwaga: Możesz stworzyć tylko jedną wiadomość z potwierdzeniem zamówienia dla danego sklepu.
Jak mogę stworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia?
Aby stworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia:
- Przejdź do Narzędzia e-commerce > Szybkie wiadomości transakcyjne.
- Kliknij na przycisk Podłącz się, aby zintegrować GetResponse z PrestaShop (artykuł dostępny w j. angielskim).
- Kliknij na przycisk Stwórz szybką wiadomość transakcyjną.
- Pojawi się wyskakujące okienko. Wybierz Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia i kliknij przycisk Przejdź do edytora wiadomości.
- Wpisz nazwę swojej wiadomości, wybierz sklep, zdefiniuj adresy email nadawcy oraz odpowiedz do, wpisz temat i przejdź do strony Stwórz wiadomość.
- Na stronie Grafika i treść, wybierz szablon zgodnie z preferencjami.
- Projekt potwierdzenia zamówienia można skonfigurować. Możesz:
- zmienić wygląd i orientację
- dostosować pionowe i poziome odstępy
- zdecydować, czy zostanie wyświetlona treść potwierdzenia i ją skonfigurować
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać numer zamówienia i go skonfigurować
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać datę zamówienia i ją skonfigurować
- dopasować wyrównanie obrazu oraz marginesy
- skonfigurować nazwę produktu
- skonfigurować cenę
- skonfigurować ilość
- zdecydować, czy chcesz wyświetlać sumę zamówienia i ją skonfigurować
- Możesz również zawrzeć dodatkowe elementy poza polem potwierdzenia zamówienia:
- grafikę
- tekst
- przycisk
- wideo
- odstęp
- separator
- ikony social media
- Kliknij przycisk Dalej w prawym, górnym rogu.
- Kliknij przycisk Zapisz i aktywuj.
- Twoja wiadomość zostanie zapisana w zakładce Szybkie wiadomości transakcyjne.
Jak mogę zarządzać moimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia?
Możesz zarządzać swoimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia w sekcji Szybkie wiadomości transakcyjne, gdzie zobaczysz wszystkie typy szybkich wiadomości transakcyjnych stworzonych przez Ciebie.
Pod nazwą swojej wiadomości zobaczysz:
- sklep, do którego podpięta jest wiadomość
- typ wiadomości.
W tej sekcji możesz również sprawdzić ogólne statystyki dla Twoich szybkich wiadomości transakcyjnych:
- ilość dostarczonych wiadomości,
- wskaźnik otwarć,
- wskaźnik kliknięć.
Menu akcji (pionowa elipsa) pozwala na edytowanie, podgląd, usunięcie i wysłanie wiadomości testowej.
Uwaga: Musisz najpierw wyłączyć swoją wiadomość poprzez zmianę jej Statusu, aby móc ją edytować.