Jak mogę śledzić ruch na moich formularzach pop-up lub treści wbudowanej?

Ten artykuł dotyczy naszego nowego edytora Formularze i Pop-upy. Pomoc z edytorem legacy możesz znaleźć tutaj.

Jak sprawdzić ruch wielu formularzy pop-up oraz treści wbudowanej?

Przechodząc do Formularze i pop-upy, zobaczysz listę formularzy i treści wbudowanej z informacjami o ruchu w kolumnach. Możesz zobaczyć i porównać liczbę odsłon, unikalnych odwiedzających, CTR (Wskaźnik kliknięć) oraz liczbę leadów, które zapisały się przez ten formularz.

Klikając w każdą z kategorii możesz posortować dane oraz zobaczyć statystyki dla wybranego okresu czasu.

Jak śledzić ruch pojedynczego formularza pop-up lub treści wbudowanej?

Aby zobaczyć szczegółowy ruch pojedynczego formularza pop-up lub treści wbudowanej:

  1. Naciśnij na nazwę formularza pop-up lub treści wbudowanej.

  2. Przejdź niżej do sekcji Ogólna wydajność. Możesz zobaczyć tam następujące statystyki zaprezentowane w liczbach oraz na wykresie:
    • Wyświetlenia
      Pokazują ile razy Twój formularz lub popup został załadowany i wyświetlony przez Twoich odwiedzających.
    • Kliknięcia
      Ta liczba pokazuje ile osób kliknęło w dowolny przycisk lub link w formularzu pop-up lub treści wbudowanej.
    • CTR (Wskaźnik kliknięć)
      Liczba kliknięć podzielona przez liczbę wyświetleń, przedstawiona w procentach. Na przykład, jeżeli było 100 odwiedzających i 10 kliknięć to CTR będzie wynosić 10%. Na ten moment w CTR nie bierzemy pod uwagę kliknięć w przycisk zapisu w formularzu, CTR nalicza się jak jest kliknięte cokolwiek innego niż przycisk przesyłający dane.
    • Leady
      Liczba potwierdzonych i niepotwierdzonych kontaktów.

Możesz wyświetlić statystyki na podstawie urządzenia oraz kraju odwiedzających. Możesz również wybrać okres czasu.