Jak mogę śledzić moją stronę internetową za pomocą Piksela Facebooka? Video
Możesz dodać ID Piksela Facebooka do Twojej nowej lub istniejącej strony internetowej. Oferujemy prosty sposób, aby dodać śledzący kod do Twojej strony.
Wysyłamy dane PageViews dla każdej odwiedzonej podstrony zawartej na Twojej stronie internetowej. Jeśli subskrypcja zakończy się sukcesem wysyłamy zdarzenie „Lead”.
(WSKAZÓWKA) Dzięki temu możesz stworzyć Niestandardowe Konwersje lub Niestandardową Grupę Odbiorców i możesz rozpocząć kampanie remarketingowe na Facebooku.
Dowiedz się jak śledzić konwersje z Pikselem Facebooka.
Zanim zaczniesz
Będziesz potrzebować:
- Aktywnej kampanii na Facebooku oraz reklam. Dowiedz się więcej na temat tworzenia kampanii na Facebooku tutaj.
- Piksela Facebooka (możesz go stworzyć w każdej chwili).
Czym jest Piksel Facebooka i jak mogę z niego skorzystać?
Piksel Facebooka to kod JavaScript, który umieszcza się na stronie internetowej, aby umożliwić budowanie, mierzenie oraz optymalizację grup odbiorczych Twoich kampanii reklamowych.
Korzystając z Pixela Facebooka możesz wpływać na akcje, które podejmują osoby odwiedzające Twoją stronę internetową na różnych urządzeniach, aby stworzyć bardziej efektywne kampanie reklamowe na Facebooku.
Korzystaj z Piksela Facebooka dla jego 3 głównych funkcji:
- Budowania Niestandardowych Grup Odbiorców z Twojej landing page ,aby wykorzystać je w remarketingu. Niestandardowe Grupy Odbiorców to dobry sposób na dotarcie na Facebooku do ludzi, którzy odwiedzili Twoją stronę. Pomaga to podnieść zaangażowanie tych osób, które wykazały uprzednio zainteresowanie Twoją ofertą. Dowiedz się jak stworzyć Niestandardowe Grupy Odbiorców używając Piksela Facebooka.
- Optymalizacji reklam, aby uzyskać konwersję.
- Śledzenia konwersji i przypisywania ich do reklamy.
Nie korzystasz jeszcze z reklam Facebooka? Możesz zainstalować Piksel Facebooka, aby od razu zacząć zbierać dane. Skorzystasz z niego, jak tylko stworzysz swoją pierwszą reklamę na Facebooku.
Jak mogę stworzyć mój pierwszy Piksel Facebooka?
1. Zaloguj się do Facebooka.
2. Kliknij Manage Ads w Menu Facebooka.
3. Przejdź do zakładki Events Manager w menu.
4. W sekcji Facebook Pixel kliknij Get Started.
5. Wpisz nazwę swojego piksela. Możesz mieć tylko jeden piksel w jednym koncie reklamowym więc wybierz nazwę, która będzie reprezentować Twój biznes.
6. Kliknij Create Pixel.
Jak mogę znaleźć istniejący Piksel Facebooka?
1. Zaloguj się do Facebooka.
2. Kliknij Manage Ads w menu Facebooka.
3. Przejdź do zakładki Events Manager w menu.
4. Zobaczysz Pixel ID w sekcji Data Sources.
5. Skopiuj Pixel ID.
Będzie Ci potrzebny w kolejnych krokach.
Jak włączyć Piksel Facebooka w koncie?
- Zaloguj się do Twojego konta GetResponse i stwórz nową stronę lub wybierz istniejącą.
Dowiedz się więcej na temat tworzenia strony internetowej.
- Przejdź do zakładki Kreator Stron > Kliknij 3 kropki > Edytuj ustawienia > Statystyki i integracje.
- Wybierz Piksel Facebooka z listy i wprowadź ID Piksela Facebooka (15-cyfrowy kod)
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.