Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
Najlepszym sposobem jest otagowanie odbiorców z wybranego segmentu lub kampanii – dzięki temu będziesz w stanie rejestrować ich aktywność. Jeśli chcesz przypisać wybrany cykl do kampanii, w której znajdują się wartościowi dla Ciebie odbiorcy, możesz przypisać tag do całej kampanii. Jak to zrobić? Przejdź do zakładki Kontakty > “Wyszukiwanie”, a następnie “Wyszukiwanie zaawansowane”.
Przeszukaj lub zaimportuj kontakty, które chciałbyś otagować lub przypisać im punkty scoringowe. Gdy znajdziesz wybranych odbiorców, otwórz menu “Opcje” i wybierz “Dodaj tag”. Następnie, przejdź do zakładki Automation > Stwórz cykl i rozpocznij nowy cykl od warunku “Jest otagowany” i wybierz tag, który właśnie przypisałeś wybranym kontaktom. Dalej możesz rozbudowywać swój cykl – wezmą w nim udział wszyscy otagowani subskrybenci.
Jeśli otagujesz subskrybentów biorących udział w cyklu, będziesz mógł ich wyszukiwać , korzystając z funkcjonalności “Wyszukiwanie”. To pozwoli Ci śledzić ich podróż przez Twój cykl.