Jak mogę naprawić błąd transakcji w moim koncie?
Istnieją różne powody, dla których transakcja może nie przebiec pomyślnie:
- wydawca karty może odrzucić płatność ze względów bezpieczeństwa,
- karta nie jest aktywna dla płatności online/międzynarodowych,
- karta nie zezwala na płatności cykliczne,
- limit Twojej karty kredytowej został przekroczony,
- dane rozliczeniowe w koncie nie są zgodne z adresem na karcie.
Jeśli zauważysz, że płatność się nie powiodła:
- skontaktuj się z bankiem, aby sprawdzić, czy karta jest w dobrym stanie lub czy są na nią nałożone jakieś ograniczenia,
- spróbuj użyć innej karty.
Jeśli płatność wciąż jest odrzucana, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu lub wysyłając nam wiadomość e-mail za pomocą formularza kontaktowego (wybierz kategorię Dział Rozliczeń), a my z przyjemnością sprawdzimy transakcję.