Jak korzystać z funkcji Czaty w GetResponse?
Czaty to funkcja, która pozwala Ci na komunikację z Twoimi kontaktami w zupełnie nowy sposób. Możesz teraz rozmawiać bezpośrednio z subskrybentami lub osobami odwiedzającymi Twoją landing page, bez opuszczania GetResponse.
Czaty są dostępne dla subskrybentów (w formie linku do strony czatu w wiadomości e-mail), dla odwiedzających stronę landing page (w formie okna czatu) lub przez bezpośredni link do strony czatu.
Widok strony z czatem:
Widok na landing page:
Pokażemy Ci dane kontaktu oraz odwiedzających w zakładce, w której możesz odpowiadać na zapytania klientów.
Użytkownicy, którzy rozpoczęli czat na landing page, będą pokazani jako odwiedzający.
Czaty pochodzące z linku w wiadomości będą miały przypisane dane subskrybenta, takie jak imię, email oraz numer telefonu w sekcji Informacje o kontakcie. Niżej, w sekcji Zapisany na listę zobaczysz listę, do której zapisany jest kontakt, datę dołączenia oraz poziom zaangażowania.
Możesz przejść do karty kontaktu poprzez kliknięcie na trzy kropki i wybranie opcji Pełne szczegóły.
- Zachowujemy historię czatu dla kontaktu lub odwiedzającego, dopóki nie wyczyszczą pamięci podręcznej przeglądarki. Oznacza to, że kiedy ponownie podłączą się do czatu, poprzedni będzie widoczny.
- Będziesz mógł zarządzać czatami na specjalnej stronie, w zakładce Czaty.
- Wszystkie zmiany dokonane w okienku czatowym oraz na stronie, na której pojawia się czat, będą odzwierciedlone w czasie rzeczywistym.