Jak eksportować historię czatu z webinaru?
Istnieją dwa sposoby eksportowania historii czatu z webinaru. Jedna pozwala na zrobienie tego, kiedy webinar trwa, a druga, kiedy się zakończył.
Z pokoju webinarowego (podczas trwania webinaru)
W prosty sposób możesz eksportować historię czatu w trakcie trwania webinaru. Kliknij ikonę koła zębatego w oknie czatu i wybierz opcję Wyeksportuj historię czatu i preferowany format: CSV, XLS, TXT (CSV z opcją tłumaczenia nie jest obecnie dostępny).
Po chwili zobaczysz informację, że plik został wyeksportowany. Kliknij przycisk Zapisz, aby pobrać historię czatu na swój dysk.
Z panelu Zarządzaj (po zakończeniu webinaru)
Jeżeli historia czatu nie zostanie wyeksportowana podczas webinaru można to zrobić po jego zakończeniu. Udaj się do zakładki Webinary. Na stronie Zarządzaj kliknij przycisk Akcji (trzy kropki po prawej stronie). Z listy wybierz Pobierz czat. Po kliknięciu wyświetli się okno, na którym będzie opcja pobrania czatu. Ta metoda pozwala pobrać plik wyłącznie w formacie CSV.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj, jak stworzyć pierwszy webinar w GetResponse i rozwijać swoją działalność!