Jak edytować ustawienia subskrypcji?
Włączenie subskrypcji z potwierdzeniem (double opt-in) dodaje kolejny krok do procesu subskrypcji. Jeśli opcja subskrypcji z potwierdzeniem jest włączona, kontakty muszą kliknąć link potwierdzający wysłany na ich skrzynkę pocztową, zanim będą mogły dołączyć do Twojej listy. Dokładne kroki, które należy wykonać, aby włączyć lub wyłączyć tę opcję, zależą od metody subskrypcji.
Landing page
Ustawienia landing page mają priorytet przed ustawieniami listy.
- Przejdź do zakładki Landing pages.
- Znajdź landing page, który chcesz edytować, następnie skieruj kursor na znajdujące się po prawej stronie menu Akcji (pionowy wielokropek) > Edytuj ustawienia.
- W sekcji Ustawienia subskrypcji, uruchom lub wyłącz Subskrypcję z potwierdzeniem.
- Kliknij Zapisz lub Publikuj na dole strony ustawień.
Formularze zapisu w kreatorze stron
Ustawienia formularza zapisu mają priorytet przed ustawieniami listy.
- Przejdź do zakładki Kreator stron.
- Znajdź stronę, którą chcesz edytować, następnie skieruj kursor na znajdujące się po prawej stronie menu Akcji (pionowy wielokropek) i wybierz Edytuj.
- W edytorze, kliknij na formularz zapisu, który chcesz edytować.
- Rozwiń kartę Ustawienia subskrypcji w menu po prawej stronie.
- Włącz lub wyłącz opcję Wyślij wiadomość z potwierdzeniem zapisu.
- Zapisz swoją stronę.
Formularze i pop-upy
Ustawienia formularza mają priorytet przed ustawieniami listy.
- Przejdź do zakładki Formularze i pop-upy.
- Znajdź formularz, który chcesz edytować, najedź kursorem na menu Akcji (trzy pionowe kropki) i kliknij Edytuj.
- Kliknij element formularza rejestracji.
- Rozwiń kartę Ustawienia subskrypcji w menu po prawej stronie.
- Włącz lub wyłącz opcję Wyślij wiadomość z potwierdzeniem zapisu.
- Zapisz swój formularz.
Starszy edytor formularzy
Ustawienia formularza mają priorytet przed ustawieniami listy.
- Przejdź do zakładki Formularze.
- Kliknij formularz, który chcesz edytować.
- W edytorze kliknij Ustawienia w prawym górnym rogu.
- Przełącz opcję Subskrypcja z potwierdzeniem na pozycję ON lub OFF.
- Zapisz zmiany.
Formularze HTML
- Przejdź do Kontakty > Listy.
- Znajdź listę, z którą jest połączony formularz HTML, a następnie najedź kursorem na menu Akcji (trzy pionowe kropki) > Ustawienia.
- W zakładce Subskrypcja włącz lub wyłącz Zapisy przez stronę WWW.
- Zapisz zmiany.
API
- Przejdź do Kontakty > Listy.
- Znajdź listę, którą chcesz edytować, a następnie najedź kursorem na menu Akcji (trzy pionowe kropki) > Ustawienia.
- Na karcie Subskrypcja włącz lub wyłącz Subskrypcje API.
- Zapisz zmiany.
Lejki konwersji
Możesz zmienić ustawienia zgody tylko dla lejków z Lead Magnetem.
- Przejdź do zakładki Lejki konwersji.
- Kliknij lejek z lead magnetem, a następnie najedź kursorem na menu Akcji(trzy pionowe kropki) > Zarządzaj stronami.
- Najedź kursorem na menu Akcji (trzy pionowe kropki) na stronie rejestracji > Edytuj ustawienia.
- W sekcji Ustawienia subskrypcji, uruchom lub wyłącz Subskrypcję z potwierdzeniem.
- Kliknij Zapisz lub Publikuj na dole strony ustawień.
Webinary
Domyślnie webinary mają włączoną opcję pojedynczej zgody.
Klikając w link do webinaru i podając tam swoje dane, natychmiast dołączasz do listy, niezależnie od ustawień listy, z którą powiązane jest Twoje wydarzenie.
Jeśli chcesz, aby Twoje kontakty najpierw kliknęły w link potwierdzający podczas rejestracji na Twoje wydarzenie, musisz utworzyć stronę docelową z formularzem webinaru i włączoną opcją zgody z potwierdzeniem.
- Przejdź do zakładki Landing pages.
- Wybierz szablon według własnych upodobań lub utwórz stronę od podstaw.
- W edytorze landing page, wybierz formularz rejestracyjny na webinar. Przeciągnij i upuść go w wybrane miejsce na swojej stronie.
- Kliknij dwukrotnie w formularz i wybierz odpowiednie wydarzenie.
- Edytuj formularz i resztę strony docelowej według własnych upodobań.
- Pamiętaj o włączeniu zgody z potwierdzeniem w ustawieniach landing page.
Powiązane artykuły
Jak edytować ustawienia subskrypcji na moją listę?