Jak edytować ustawienia landing page?
Po zakończeniu tworzenia treści landing page przyszedł czas na konfigurację jego ustawień. Będziesz mieć możliwość skonfigurowania domeny, ustawień subskrypcji, śledzenia statystyk i innych funkcji.
Aby dostać się do ustawień landing page, przejdź do Narzędzia > Landing Page.
Następnie przejdź do menu akcji i wybierz Edytuj ustawienia.
Edytuj nazwę
Nazwa pojawi się na liście Twoich stron i nie będzie widoczna dla odwiedzających. Możesz użyć maksymalnie 100 znaków.
Domena
Połącz, odłącz lub kup domenę powiązaną z Twoją stroną.
Opcja odłączenia domeny pokaże się po najechaniu na wielokropek po prawej stronie.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak przypisać swoją własną domenę do landing page.
Ustawienia zapisu
Tutaj możesz wybrać, do której listy dołączą kontakty, które zapiszą się na Twoim landing page.
Istnieje możliwość przypisania dnia cyklu autorespondera do tych subskrybentów i wybrać, czy chcesz wysłać im wiadomość potwierdzającą subskrypcję.
W tym miejscu zdecydujesz, co powinno się wydarzyć, gdy kontakt istnieje już na Twojej liście. Opcją domyślną jest wyświetlenie powiadomienia, że kontakt istnieje już na liście. Do wyboru jest również opcja zaktualizowania danych kontaktu.
Favicon
Prześlij plik ze zdjęciem, które będzie wyświetlone jako Favicon Twojej strony.
Po dodaniu swojego własnego faviconu możesz go zmienić w każdej chwili na inny, natomiast nie będzie już możliwości jego usunięcia i powrotu do domyślnej ikony przeglądarki.
Banner zgody na ciasteczka
Zdecyduj, czy chcesz dodać banner zgody na ciasteczka do swojego landing page.
Kliknij Edytuj powiadomienie o ciasteczkach, aby zmienić jego tytuł, komunikat, tekst linku do odrzucenia i tekst przycisku potwierdzenia.
Przeczytaj artykuł na temat powiadomień o ciasteczkach i ich wymaganiach, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ich temat.
Statystyki i integracje
- Analityka i remarketing
Użyj tej opcji, aby połączyć swój landing page z Google Analytics, Google Tag Manager, Śledzeniem konwersji Google Ads, Pikselem Facebooka lub Yandex Metrica.
Kliknij tutaj, aby znaleźć poradniki dla tych integracji.
- Czaty GetResponse
Dodaj opcję czatu do swojej strony i pozwól odwiedzającym nawiązać z Tobą kontakt.
Dowiedz się więcej na temat Czatów GetResponse tutaj.
- Statystyki landing page
Zbieraj statystyki swojej landing page, takie jak wyświetlenia strony, odwiedziny, unikalni odwiedzający i konwersje. Statystyki są zbierane za pomocą ciasteczek analitycznych.
Uwaga: jeśli wyłączysz tę opcję, nie będziemy w stanie zbierać informacji o odwiedzinach na Twojej stronie.
Powiadomienia web push
Jeśli podłączysz własną domenę do swojego landing page, będziesz mieć możliwość włączenia powiadomień push. Tutaj możesz znaleźć więcej informacji na temat tej funkcji.
Dane firmowe
Jeśli stworzyłeś stronę przy pomocy kreatora AI i podałeś informacje o swojej firmie podczas procesu, możesz je zaktualizować tutaj.
Twoje dane nie będą wyświetlone nigdzie na stronie.
Uwaga: aby zapisać zmiany, kliknij dowolne miejsce poza elementem, który właśnie edytujesz.
Kroki dla starszej wersji landing page
Istnieją dwa sposoby przejścia do ekranu ustawień:
Gdy tworzysz nową stronę, kliknij Kolejny krok na stronie kreatora landing page.
jeśli chcesz uzyskać dostęp do ustawień utworzonej już strony, wykonaj poniższe kroki:
- Przejdź do zakładki Landing Pages >> Zarządzaj stronami.
- Najedź kursorem na menu akcji (3 kropki).
- Kliknij Edytuj ustawienia.
W tym miejscu można skonfigurować następujące elementy:
Ustawienia SEO
W tej sekcji możesz dodać informacje, które pomogą wyróżnić się Twojej stronie w wyszukiwarkach internetowych. Informacje wpisane w tym miejscu będą również wyświetlane w podglądzie hiperłącza podczas publikowania lub udostępniania linku do strony.
Informacje te obejmują:
- Tytuł strony.
- Opis strony.
Możesz zdecydować również o tym, czy indeksować stronę w wyszukiwarkach.
Ustawienia adresu URL strony
W tej sekcji możesz wybrać adres URL, którego będziesz używać dla strony. Wybierz jedną z dwóch opcji:
- Utwórz adres URL i wybierz domenę GetResponse, na której Twoja strona będzie hostowana bezpłatnie,
- Przypisz własną domenę lub subdomenę.
Ustawienia subskrypcji
W tym miejscu możesz:
- Wybrać listę, do której chcesz zbierać kontakty,
- Wybrać subskrypcję z potwierdzeniem lub bez,
- Zdecydować, czy chcesz dodawać swoje kontakty do cyklu autorespondera,
- Wybrać rodzaj strony z podziękowaniem (Domyślna, Własna lub Zostań na bieżącej stronie).
Analityka i remarketing
W tym miejscu możesz wybrać, czy chcesz śledzić efektywność swojej strony przy użyciu jednej z naszych integracji. Możesz wybrać jedną z poniższych: