Jak działa pomoc na czacie dla kont MAX/MAX2? MAX
Pomoc na czacie jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zawsze, gdy jesteś zalogowany na swoje konto GetResponse MAX, możesz kliknąć dymek czatu, aby rozpocząć rozmowę z jednym z naszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta.
W jakich językach zapewniamy pomoc?
Pomoc przez czat jest dostępna w następujących językach:
- Angielski
- Polski
Polskie czaty są dostępne w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00 CET. Pamiętaj, że język czatu, z którym zostaniesz połączony, zależy od języka ustawionego na Twoim koncie.
W czym możemy pomóc?
- Ogólne pytania dotyczące funkcji GetResponse
- Podstawowa pomoc z funkcjami kont MAX, takimi jak:
- Subkonta
- E-maile transakcyjne
- SMSy
- Importy FTP
- Globalne problemy wpływające na Twoje konto
- Podstawowe wsparcie z integracjami
- API / Treści dynamiczne / Callbacks
Co nie jest obsługiwane na czatach?
- Zapytania dotyczące dostarczalności
- Przywracanie kontaktów / sprawdzanie bloklist
- Pytania związane z rozliczeniami / umową / kwestiami prawnymi
- Dodatkowe płatne usługi
- Doradztwo strategiczne
- Planowanie rozmów telefonicznych z Twoim Menedżerem ds. Obsługi Klienta
- Pytania dotyczące konfiguracji technicznej
- Pytania dotyczące procedury migracji
- Zapytania dotyczące niestandardowych stopek / niestandardowych wiadomości potwierdzających
- Rozgrzewka adresu IP
Co, jeśli mojego problemu nie uda się rozwiązać na czacie?
Kiedy dołączysz do czatu, a Twoje zapytanie będzie wymagało pomocy zespołu MAX, nasi agenci zgromadzą na czacie wszystkie niezbędne dane i przekażą je naszemu zespołowi. Zespół MAX skontaktuje się z Tobą mailowo, aby zapewnić dalszą pomoc.
Możesz również skontaktować się z naszym zespołem MAX bezpośrednio za pośrednictwem maila. Są oni dostępni pod adresem:
support@getresponse-max.com
Jeśli posiadasz konto MAX2, możesz skontaktować się bezpośrednio ze swoim Customer Experience Manager. Jego dane zostaną wyświetlone po kliknięciu ikony profilu w prawym górnym rogu Twojego konta.