Jak działa pomoc na czacie dla kont MAX/MAX2? MAX

Pomoc na czacie jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zawsze, gdy jesteś zalogowany na swoje konto GetResponse MAX, możesz kliknąć dymek czatu, aby rozpocząć rozmowę z jednym z naszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta.

W jakich językach zapewniamy pomoc?

Pomoc przez czat jest dostępna w następujących językach:

  • Angielski
  • Polski

Polskie czaty są dostępne w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00 CET. Pamiętaj, że język czatu, z którym zostaniesz połączony, zależy od języka ustawionego na Twoim koncie.

W czym możemy pomóc?

  • Ogólne pytania dotyczące funkcji GetResponse
  • Podstawowa pomoc z funkcjami kont MAX, takimi jak:
    • Subkonta
    • E-maile transakcyjne
    • SMSy
    • Importy FTP
  • Globalne problemy wpływające na Twoje konto
  • Podstawowe wsparcie z integracjami
  • API / Treści dynamiczne / Callbacks

Co nie jest obsługiwane na czatach?

  • Zapytania dotyczące dostarczalności
  • Przywracanie kontaktów / sprawdzanie bloklist
  • Pytania związane z rozliczeniami / umową / kwestiami prawnymi
  • Dodatkowe płatne usługi
  • Doradztwo strategiczne
  • Planowanie rozmów telefonicznych z Twoim Menedżerem ds. Obsługi Klienta
  • Pytania dotyczące konfiguracji technicznej
  • Pytania dotyczące procedury migracji
  • Zapytania dotyczące niestandardowych stopek / niestandardowych wiadomości potwierdzających
  • Rozgrzewka adresu IP

Co, jeśli mojego problemu nie uda się rozwiązać na czacie?

Kiedy dołączysz do czatu, a Twoje zapytanie będzie wymagało pomocy zespołu MAX, nasi agenci zgromadzą na czacie wszystkie niezbędne dane i przekażą je naszemu zespołowi. Zespół MAX skontaktuje się z Tobą mailowo, aby zapewnić dalszą pomoc.

Możesz również skontaktować się z naszym zespołem MAX bezpośrednio za pośrednictwem maila. Są oni dostępni pod adresem:

support@getresponse-max.com

Jeśli posiadasz konto MAX2, możesz skontaktować się bezpośrednio ze swoim Customer Experience Manager. Jego dane zostaną wyświetlone po kliknięciu ikony profilu w prawym górnym rogu Twojego konta.